pátek 14. února 2014

OPI Ate Berries In The Canaries

Valentýn mě moc nebere, ale červenou, růžovou a motivy srdíček mám ráda a opravdu jsem chtěla nějakou valentýnskou manikúru vytvořit - dokonce jsem se o ni pokusila, ale nakonec ji tu neuvidíte kvůli zlomenému nehtu. Proto jsem pro dnešek vybrala aspoň barevně vhodný lak OPI Ate Berries In The Canaries. Je to taková zvláštní barva na pomezí růžové a fialové, na fotkách je spíš světlejší a růžový, v reálu víc vykukovala fialová. Je to už starší kousek, ale moc pěkný a s perfektními vlastnostmi, takhle přesně má vypadat kvalitní lak - snadno se lakoval, pro plné krytí mu stačily 2 vrstvy, rychle schnul, sám od sebe se krásně leskne (na fotkách je bez nadlaku) a dobře držel - nosila jsem ho celý týden a 5 dní vypadal téměř jako čerstvě nalakovaný, pouze z velmi detailního pohledu byly vidět lehce ošoupané konečky. Krémové laky mi většinou přijdou obyčejné, ale tenhle mě zaujal a jsem ráda, že ho ve sbírce mám.








12 komentářů:

  1. Krásná barva.. A ty tvoje nehty :) Obdivuju, že vypadají jako gelové :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento kúsok mám aj ja a potvrdzujem, že v skutočnosti je naozaj fialovejší :) Tiež som s ním spokojná, jeden z mojich najobľúbenejších lakov :)

    OdpovědětVymazat
  3. Do tohohle laku jsem se kdysi zamilovala u Soni a teď, když ho vidím na tobě, mám chuť hned běžet domů a nalakovat ho!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by byla škoda, ty sis vybrala krásný lak na Valentýna!

      Vymazat
  4. Tento mám taky moc ráda! V reálu je daleko krásnější než na fotkách...

    OdpovědětVymazat