úterý 29. listopadu 2011

Zoya Jem

V neděli jsem se rozhodla, že chci třpytivý fialový lak. Vlastně jsem měla docela konkrétní představu o tom, jaký by to měl být - Zoya Valerie. Jenže i když jsem nevyzkoušené Zoya laky projela 3x, Val tam nebyla. Pak jsem si vzpomněla, že jsem ji vlastně už někdy dávno nosila. Jako mohla jsem si ji nalakovat znova, ale to by mi neubyl žádný nevyzkoušený lak. Tak jsem hledala náhradu a ani jsem nemusela jít daleko. Zůstala jsem u Zoya laků a našla Jem. Vlastně mi nejdřív vůbec nedocházelo, jak moc si jsou podobné. Teď už vím, že hodně. A nevím, co s tím. Který z nich mám dát pryč, když jsou oba tak krásné? Navíc mi u tohohle lakování došla důležitá věc. Miluju Zoya štětečky! Jasně, mám ráda OPI laky, ale spíš kvůli jejich barvám, fanda širokého štětečku jsem nikdy nebyla. Nemám nijak extra velké nehty, kor když je mám zkrácené na tuhle délku, takže s OPI tlusťochem mám většinou problém se na malíčku vytočit. Zatímco tenké Zoya jsou pro mě ideální. Navíc když má lak takhle dokonalou konzistenci jako Jem (ani hustý, ani řídký), lakuje se to úplně samo, dostanu se tak blízko ke kůžičce, jak to normálně vůbec nezvládám. Navíc perfektně kryje v jedné vrstvě (já mám klasicky o jednu navíc), nedělá díry a bleskově schne! Hned po dolakování jsem začala nanášet Seche a ono to vůbec nebylo potřeba, lak už byl suchý. Barva není nijak originální, kromě Val bych přišla ještě na nejméně dva další dupe, ale na druhou stranu nejsou fialové s růžovým odleskem úplně nejkrásnější? No řekněte, daly byste pryč takový dokonalý lak?



Lahvička je zase pěkná lhářka a slibuje zlatobronzové třpytky... no nečekala jsem je a tak se taky stalo, na nehet nedorazily.



13 komentářů:

  1. Páááni! Naprosto dokonalý! <3 Filalová u mě obvykle nemá šanci, ale tahle vypadá fakt moc moc dobře... :)
    Ale musím říct, že Jem se mi líbí víc než Valerie, přijde mi totiž, že jde víc do vínova, Val je o kapku víc fialovější. Ale ani jeden v reálu nemám, tudíž neposoudím 100% :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je úžasný, mám na nehtech podobný, ale neumím ho tak krásně nalakovat.Zuzička

    OdpovědětVymazat
  3. Peti, ten je fakt krasny! Muj je porad v sekci nevyzkousenych...mam teda jen miniaturu, ale ted jsi me uplne navnadila,abych ho nafotila :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak v lahvičce teda bomba! ty zlate odlesky...:-)
    nicmene mne se libi i na tvych nehtech, fialovou muzu hodne, tak chybejicim zlatym trpytkam budiz odpusteno.-))

    OdpovědětVymazat
  5. Kyky, já jsem si srovnání ještě nedělala, ale určitě udělám, jsem pevně rozhodnutá jeden poslat pryč, tak se musím nějak rozhodnout, který to bude :-)

    Zuzičko, to moje lakování taky není žádná velká krása, ale lepším se :-)

    Luci, těším se na tvoje fotky!

    Color Beam: mně se taky líbí na nehtech, ale asi nikdy mě nepřestane překvapovat, že něco, co vidím v lahvičce, se nedokáže dostat na nehet.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná barva, takový můžu :). Já mám teď na nehtech lak fialový barvy od Essence z vampíří kolekce a přijde mi stejný jako tenhle.

    Můžu se zeptat, kdy tak budeš lakovat lak od Catrice z limitky, konkrétně ten fialkovo-šedý? Mám ten modrý a pořád váhám ještě nad tímhle.
    Díky za odpověď

    OdpovědětVymazat
  7. Na tyhle barvy si moc nepotrpím, ale na tobě jsou úžasné snad všechny barvy!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta je nádherná! Já mám konečně valerii a jsem nadšená! Jinak tedy poslední dobou jsem začla mít Zoyu dost ráda :)

    Btw strašně ti ty kratší nehty sluší!

    OdpovědětVymazat
  9. Peti, tak ten je opravdu krásný a chápu, že se nemůžeš rozhodnout, který si nechat. :)
    Já se snažím už laky nenakupovat, ale tenhle by stál za hřích. :) Nevím proč, ale sympatičtější se mi zdá Valerie - asi se mi víc líbí ten název. :D

    OdpovědětVymazat
  10. lenda: tak já True Love zahrnu do toho srovnání, uvidíme jak moc mu bude podobný :-) Když bude v neděli pěkně, tak ten Catrice zkusím nafotit, ale raději nic neslibuji, v poslední době moc nestíhám a lakuju jen jednou týdně.

    Claire, ty jsi lichotnice! Děkuji :-)

    Dáši, Zoya je super. Líbí se mi jejich názvy podle dívčích jmen a lahvičky. A samozřejmě ty štětečky. Díky za pochvalu nehtů, mně se ty krátké naživo taky docela líbí, ale na fotkách to vypadá nějak divně.

    Veru, mám stejný názor, Val má velké plus za název, tak uvidíme, která nakonec vyhraje :-)

    Markett, jojo, pravda :-)

    OdpovědětVymazat
  11. @ Vienettka: no to mi povidej. holt v lahvicce trpytky bezne nalepene na skle, navic jak je to cele tekute a hybe se to, tak to taky vypada jinak no:(

    holt se s tim musi pocitat, ale je teda pravda, ze je to skoda a kdyz se naahodou u nejakeho laku "zadaří" dostat efekt i na nehet tak jaj a radujme se:DD

    OdpovědětVymazat
  12. Škoda, že nedorazily ty zlato bronz třpytky, ale i tak je nádherný!!!

    OdpovědětVymazat