úterý 1. listopadu 2011

Moje oblíbená kosmetika - říjen 2011

Další měsíc za námi a já se hlásím s pěti věcmi, které mě v poslední době zaujaly nebo dokonce nadchly.
Essence 24h hand protection balm - tenhle krém už jsem vám ukazovala, přivezla jsem si ho před časem z Německa (měl by být k sehnání i u nás v Douglasu). Začala jsem ho používat tak před třemi týdny a oblíbila jsem si ho. Hlavně díky vůni, která je mi strašně povědomá... Nedokážu přesně identifikovat co konkrétně mi připomíná, ale je to něco, co mám spojené se svou babičkou. Možná takhle voněla její koupelna, asi je to divné, ale trochu z toho krému cítím jablka, konkrétně její jablečný kompot... Takže velké plus má pro mě tenhle krém za to, že mi vyvolává pěkné vzpomínky :-) Jinak je příjemný, souhlasím s tím, co uvádí na obalu a to, že nezanechává na rukou mastný film. Poměrně rychle se vstřebá, ruce zůstanou jemné, ale ne umaštěné - to mám ráda. Ale že by tenhle pocit vydržel 24 hodin? Tak to vážně ne, ale když mezi dvojku a čtyřku přidám pomlčku, tak dostanu cca skutečnou dobu, po kterou krém vydrží, pak už mám zase pocit vysušenosti a potřebuju se namazat znova. I přesto je to příjemný krém, poměr kvalita/cena je podle mě dobrý a můžu ho doporučit. A jen tak na okraj - strašně se těším na letošní zimní edici těchto krémů, prý už je dostupná i u nás, jupíí!
Balea sérum pro uhlazení vlasů pitaya + magnolie - pamatujete na příběh o masce Fructis minulý měsíc? Osud tohohle séra je velmi podobný, také už mělo letět do koše, ale zkusila jsem ho a zjistila, že vlastně moc dobře funguje, takže ho teď používám po každém mytí navzdory tomu, že už má po expiraci. Koupila jsem si ho totiž tak dva roky zpět s šamponem a kondicionérem - ty jsem spotřebovala, ale velká část séra mi zbyla. Pak jsem si nechala aplikovat keratin a najednou jsem nic uhlazujícího nepotřebovala. Zastrčila jsem ho dozadu na poličku a zapomněla na něj. Teď mám ale vlasy docela hrozné, takové bez lesku, hrubé... Méně se mi teď mastí a protože si vlasy myju dost nerada, využívám toho a myju si je třeba až po čtyřech dnech a to už jsou pak různě pokroucené jak nosím culík nebo drdol, takže sérum občas použiju i jen tak během dne pro oživení. Uhlazuje, dodává lesk a krásně voní. Jediné mínus je, že už se nevyrábí :-(

Essence krém - konzistence je hutnější.

Balea balzám na rty meloun - balzám, který jsem si oblíbila navzdory nepraktickému balení. Nutnost do balzámu sahat mě většinou od nákupu neodradí, ale postupem času mě to začne štvát a přestanu ho používat. Uvidíme, jak dlouho mi vydrží obliba tohohle :-) Mám ho u postele a používám ho večer, když vím, že jsem zrovna vylezla ze sprchy a čistější ruce už mít asi nemůžu, tak do něj sáhnu :-) Moc pěkně voní a ráno mám rty dobře hydratované. A ta plechovčička je strašně roztomilá!

Elf paletka tvářenek a bronzeru - moc jsem od tohohle výrobku nečekala, ale mile mě překvapil. I když preferuju spíš oranžové tvářenky, obě růžové mi docela sluší - ta světlejší sice vypadá úplně studeně, ale na mně je teplá a jde do broskvova, což moc nechápu, ale je to pro mě plus. Bála jsem se, že ty čtverečky budou malinké a pořádně to nepůjde nabrat, ale nemám s tím problém, jsou velké tak akorát. Odstíny nejsou příliš pigmentované, ale já jsem za to ráda, tvářenku raději vrstvím než abych se snažila rozblendit do ztracena příliš silnou vrstvu. V eshopu jich mají pořád dost skladem, takže doporučuju, pokud si chcete udělat radost, případně se paletka bude hodit jako pěkný dárek.


Lak na nehty Ever Shine N.29 - byl tu před třemi dny, dle nadšené recenze asi chápete, že je to můj lak měsíce :-)

13 komentářů:

  1. Ta paletka z elfu vypada moc hezky! Ten balzam by mi asi vadil, nerada do neceho saham prstama a obvlast do balzamu na pusu, jsem pak cela upatlana:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Potřebuju melounovou plechovku a elfí paletku!!! Ti teda pěkně děkuju :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já už ty tři krémy mám:-D
    Míno, plechovku nepotřebuješ, já ho patlám jen, že je mi ho líto vyhodit...

    OdpovědětVymazat
  4. No jo, jenže já miluju meloun, to mi asi nevymluvíš :D

    OdpovědětVymazat
  5. Toužím po melounovým balzámu, takže je rozhodnuto:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten lak je krásny,
    tú elf patetku som mala, ale dlho na mne nevydrží,
    a na zimné krémy sa teším aj ja!!

    giveawy whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ty zimní krémy na ruce jsou skvělé a krásně voní

    OdpovědětVymazat
  8. já si koupila naposledy v Drážďanech také Essence krém, ale z winter edice jahodový :))) a ten je také naprosto skvělý!!! :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. To sérum na vlasy jsem taky měla, ale nesledovala jsem žádnej účinek, tak nakonec skončilo v koši :) a ten balyám na rty...mít ho u postele tak se bojí, že ho v noci sním...miluju všechno melounové :)

    OdpovědětVymazat
  10. ooo lak je uzasny! idem pozriet recenziu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Dejni, co proti tomu balzámu máš? Mně přijde fajn...

    Míno, Noogeto, se sháněním plechovky si pospěšte, myslím, že to byla letní limitka.

    Nemůžu se těch krémů dočkat! Ale u nás ani v Ústí je zatím nemají :-(

    Děkuji vám za komentáře :-)

    OdpovědětVymazat
  12. No mám pocit, že moc nebalzámuje a že ta vůně je taková umělá...

    OdpovědětVymazat