neděle 19. června 2011

Maybelline 549

Když jsem vyřazovala laky, které dám pryč, tady u toho jsem hodně váhala, protože jsem vlastně neměla nic, co bych mu vytkla. No, byl sice trochu vodovější a musela jsem dát tři vrstvy, ale jinak se lakoval pěkně a na rozdíl od jiných drogerkových laků nedělal bublinky. Barva je taky hezká, ale určitě mám ve sbírce podobnou jak krémovou (Essie Smokin Hot), tak s fialovými odlesky (Barry M Dusky Mauve). Rozhodla jsem se ty "lepší" značky upřednostnit, protože jim dávám větší šance na delší životnost.




20 komentářů:

  1. Asi sa mi moc nepáči. Taká špinavohnedosivá. Presne ako keď som bola malá a zmiešala všetku farebnú plastelínu a vznikla takáto farba :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. No konečně zas pěkná a nositelná barva:-D

    OdpovědětVymazat
  3. moc pěkná barva, líbí se mi :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mne sa absolútne nepáči, súhlas s Veve.

    OdpovědětVymazat
  5. Lak je moc hezký a tvoje nehty ještě hezčí než kdy jindy!

    OdpovědětVymazat
  6. barva ale vážně pěkná, ovšem taky dávám přednost těm lepším značkám......

    OdpovědětVymazat
  7. vyzera zaujimavo, ale asi by som si ho nedala, nejak mi nerezu hnedaste odtiene

    OdpovědětVymazat
  8. Jé! To je ten, co mám doma - viď?! Mě se hodil náramně, protože jsem chtěla nějakou takovou barvu zkusit, ale nechtělo se mi investovat do ničeho dražšího. No a ještě pořád se na řadu nedostal, ale v lahvičce se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se tmavě hnědé laky líbí víc na cizích než na mně. Mám doma jen jeden a lakovala jsem ho snad dvakrát :).

    OdpovědětVymazat
  10. Veve: to jsi mě překvapila, u tebe bych čekala, že se ti líbit bude :-)

    anniething: kliiiid, máš Smokin Hot!

    sonidlo: moc děkuju, to je teď oblíbená délka :-)

    Žirafka: ano, bydlí teď u tebe :-) Tak pak dej vědět, jestli se líbil i na nehtech :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak jsem ho nalakovala a líbí strašně moc! Nikdy bych neřekla, že hnědo-šedo-špinavá může působit tak elegantně a upraveně. Vytkla bych mu jen to, že se příliš rozléval kam neměl.

    OdpovědětVymazat
  12. Mně se teda líbí, nic podobného nemám a ráda bych, tak tohle je inspirace pro mě:-)!

    OdpovědětVymazat
  13. Žirafko, to mám radost, že se líbí! Můj trik, když se lak rozlévá, je odlakovat a znovu nalakovat bez podlaku, většinou to pomůže. A když ne napoprvé, tak napodruhé, napotřetí... :-D

    Color Beam: tak zkus třeba ten Barry M Dusky Mauve, ten je celkem snadno dostupný (z eshopu mojesminky.cz) a navíc má krásný fialový odlesk :-)

    OdpovědětVymazat
  14. velmi pekna farba....nedavno som si oblubila hnedy lak, kupila som si Lost in mud od Catrice a paci sa mi to, nechty posobia tak elegantne.

    OdpovědětVymazat