středa 1. června 2011

Elf Lilac

Konečně lak od Elfu, který můžu pochválit. Není to sice úplně 100% pochvala, protože lak je dost řídký a musela jsem dát 3 - 4 vrstvy, aby mě krytí uspokojilo, ale nijak zvlášť mi to nevadilo, protože se lakoval dobře a barevně se mi moc líbí - vybočuje z řady světlých fialek tím, že má v sobě trochu šedé. No, vlastně docela dost a je to často vidět a pro mě je to pozitivum. Pokud zvládáte nutnost dát více vrstev s klidem, rozhodně doporučuju :-)




10 komentářů:

  1. No ten vůbec nevypadá špatně...I když se obávám, že už mám doma víc fialek než je jedna malá Dejnička schopna psychicky zvládnout:-D
    P.S. připiš ho prosím na seznam jestli je to možný;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Neee, tahle barva přesně není pro mě :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tá farba je úplne úžasná, ale asi nie som ochotná lakovať 4 vrstvy :/

    OdpovědětVymazat
  4. Ja ho mam tiez a hoci vyzera krasne, straaasne mi ide na nervy to lakovanie, kym nalakujem 3 vrstvy, aj 3 nechty sa mi medzitym pobabru, kedze neschne najrychlejsie...

    OdpovědětVymazat
  5. nejsem ochotná lakovat 4 vrstyv,ale zase na durhou stranu tahle barva je fakt boží,takže popřemýšlím :D!

    OdpovědětVymazat
  6. ta barva je úžasná, přesně takový mám ráda. ale ty čtyři vrstvy, teda nevím nevím :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Vím,že to nepatří přímo sem,ale můžu se zeptat kde nakupuješ laky od OPI,China Glaze a podobně? Přijdou mi sice šíleně drahé ale chtěla bych vyzkoušet konečně pořádný a kvalitní lak na nehty.. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Dejni, připíšu ;-)

    Míno, já si ji na tobě umím představit :-)

    mummy: já ano, musím všechno navrstvit, dokud to nekryje k mojí spokojenosti, takže se občas dostanu i na 5 vrstev :-D Ale naštěstí se to moc často nestává, co si tak pamatuju, udělala jsem to jen u OPI Princesses Rule.

    Nikavero: pokud používáš Seche Vite, zkus dát dvě vrstvy, Seche, chvíli počkat a pak další vrstvu barevného laku - ty první dvě vrstvy se usuší a pak to nebude dělat takové to "těsto", kvůli kterému je pak celý nalakovaný nehet v háji a nejde to moc opravit :-)

    lovelyhair: třeba ti budou stačit tři, já mám 4 taky jen na některých nehtech :-)

    Jitulikaaa: za vyzkoušení nic moc nedáš, jen 35Kč :-D

    Anonymní, dříve v eshopech jako transdesign, head2toebeauty a nailetc, po snížení limitu pro DPH mi zbývá už pouze ebay.

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se v něm právě ta šedá vůbec nelíbila, takže jsem ho dala hned pryč. Ale jinak je to zajímavá barva, jen ten název mi k ní nesedí.

    OdpovědětVymazat
  10. tak ty laky jsou uplně šmejdské :( ja dělám manikuru a lidi si mi bylyl stěžovat že sem jim to hned oddbalo :( nedoporučuju

    OdpovědětVymazat