sobota 23. dubna 2011

OPI Houston We Have a Purple

Sice se snažím lakovat spíš laky, co mám doma už dlouho, ale nedalo mi to abych nevyzkoušela hned nějakou želatinku z texaské kolekce. Měla jsem spíš náladu na nějakou růžovku, jenže ta byla až na dně pyramidy a nechtěla se mi lovit. Abyste tomu rozuměli - vyzkoušené a nafocené laky bydlí v Helmeru a nevyzkoušené v krabičkách, v takových těch klasických papírových OPI po šesti. No a takových krabiček mám HODNĚ. Abych ušetřila místo, stojí i čtyři na sobě, takže laky co jsou dole mají smůlu, počkají si dlouho než na ně přijde řada. Ale to jsem odbočila. Chtěla jsem růžovou a ono se mi to tak nějak splnilo, i když tenhle lak se jmenuje Purple a i se tak v lahvičce tváří. Je tedy ve skutečnosti tmavší a víc dofialova než na fotkách, ale stejně bych o něm neřekla že je fialový - je růžovofialový. Trošku hůř se mi s ním lakovalo, přece jen na jelly laky nejsem moc zvyklá. Taky se mi zdá že poměrně dost dlouho schnul (i se Seche). Jinou barvu než má v lahvičce, nekrytí a blbý schnutí bych mu i odpustila, ale co mě hodně sejří, jsou ty sežraný konečky! Už jsem to na několika fotkách viděla a tolik jsem se snažila je tam nemít taky a vůbec se mi to nepovedlo... Lakovala jsem přes okraj, dala jsem tam opravdu hodně laku a stejně to někam uteklo... Poradí někdo jak s tím bojovat?




9 komentářů:

  1. Tak to jsi mě nepotěšila, já jsem si ho totiž včera objednala s tím, že bude failovej :D, hrozně se mi tyhle štavnatý sorbety, jak tomu řiká OPI, zalíbily. Právě mám nalakovaný Too hot pink to hold em a sežraný konečky mám taky, myslela jsem, že je to hustým Seche, ale možná neni......

    OdpovědětVymazat
  2. A nejsou ty konečky jen na fotkách a ve skutečnosti ne? u mě to tak bylo....
    Jinak jo, já vážně ještě minimálně 2 sorbety potřebuju. Jsou úžasný!

    OdpovědětVymazat
  3. Charlotte Sparkle: it is, but it could be more purple...

    Péťo, to mě mrzí :-) Třeba si v něm tu fialovou najdeš, pro mě byl hooodně dorůžova. Blbej Seche jsem měla taky, ale podle mě je to prostě tou konzistencí.

    Dáši, já to viděla i ve skutečnosti. Já jsem z těch laků trošku rozpačitá, zaprvé mi není sympatické pojmenování sorbety, jsou to prostě jelly laky a ta konzistence asi není úplně pro mě...

    OdpovědětVymazat
  4. Kruci to je krása! Já si vzala jen jeden tenhle jelly a asi to byla chyba!?

    OdpovědětVymazat
  5. Já ti nevím, Barunko, zase je to něco jinýho, no, ale krémíci se shimmnerem, třpytky a duochromy jsou stejně lepší :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Láska na první pohled!

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěknej a sluší ti, ale na mě je nějak moc do fialova :D A ty konečky na fotkách nejsou moc vidět.

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám taky jednoho sorbeta doma - Big hair big nails. Lakuju ho zásadně v jedný vrstvě, jinak je to docela boj a výsledek se mi moc nelíbí. Ale jedna vrstva je taková příjemná, letní. Jenže výdrž nic moc, spíš nic, každý štrejchnutí je vidět a dva dny je maximum...

    OdpovědětVymazat