středa 6. dubna 2011

Moje oblíbená kosmetika - březen 2011

Trochu jsem se s oblíbenou kosmetikou za březen opozdila, já vím - potřebovala bych někoho, kdo by za mě upravoval a vyřezával fotky. Ve výsledku ale většina z nich stejně byla špatná, takže jich tu moc nebude, pokusím se je třeba časem dodat.
Březnoví favorité jsou pro mě ve znamení levných úlovků z drogerie. Jedinou výjimku tvoří kvarteto stínů od Avonu, kterými začneme. Mám odstín Island Breeze, který obsahuje všechny barvy, které potřebujete na běžné nude denní líčení. Bílý stín dám do vnitřního koutku a pod obočí, tělový na celé víčko, hnědý na banánek a šedým ztmavím vnější koutek. Rychlé, snadné, bez nutnosti vymýšlet co s čím kombinovat a jestli se to k sobě hodí. Pigmentace je samozřejmě o něco slabší než stíny BB či MAC, ale i tak dostatečná, stíny jsou jemné, měkké a dobře se stínují. O dekorativce Avon nemám nejlepší mínění, ale tohle je 99Kč velmi povedený výrobek. Paletku mám ještě v modré a zvažuju i další barvy. 4 jsou totiž maximum, které můžu v jednom balení mít, když jich je víc, nevím si s tím rady. Fotky na oku bohužel nejsou, nevyvedly se.


Avon Island Breeze


Labello oliva + citron je nejlevnější z těchto výrobků, protože mě nestál vůbec nic - byl to dárek zdarma k nákupu šamponu v drogerii Rossmann. Jinak bych se k němu asi nedostala, protože jsem k té vůni byla dost skeptická - spolu s ním jsou myslím ještě další dvě příchutě (ačkoli v ČR jsou možná k dostání jen dvě), viděla jsem je všechny už v prosinci v Německu, ale pohrdla jsem jimi, protože jsem si myslela, že nebudou dobře chutnat. Chyba, oliva a citron vůbec nesmrdí jako olivový olej, naopak jemně a sladce voní. Zelená barva se na rtech stane transparentní, konzistence a hydratační účinky má asi jako každé jiné Labello. Jistě všechny nějaké máte, takže netřeba dalších komentářů.


Miss Sporty tvářenka 02 Rose se ke mně dostala, protože nějak trpím tvářenkovou obsesí a mám potřebu vyzkoušet každou, kterou potkám. Za 32Kč, proč ne, hm? A překvapivě to ani nebyly vyhozené peníze, naopak velká spokojenost. Je to moc pěkná, přirozená růžovobroskvová barva. Pigmentace je slabší ve srovnání třeba s tvářenkami Elf, ale zase ne tak malá aby dělalo problém ji nanést - je prostě tak akorát a díky odstínu se to s ní ani nedá přehnat, i ve větší vrstvě vypadá přirozeně.



Řasenka S-he double black je úlovek z výprodeje této značky v DM a stála 70Kč. Novou řasenku jsem zrovna potřebovala, ačkoli jsem doma ještě měla v zásobě oblíbenou Maybelline, nedalo mi to abych nezkusila něco nového. A opět velmi milé překvapení. Teda z prvního použití jsem byla rudá vzteky - použila jsem nejdřív část s hřebínkem, protože na ní psali, že je na prodloužení a já jsem u dvoufázových řasenek zvyklá, že se prodlužující část používá první. Tady to ale nefungovalo, na kartáčku bylo neuvěřitelně moc barvy a řasy se mi úplně slepily. Vypadalo to hrozně. Další den jsem zkusila otřít přebytečnou barvu do ubrousku - bylo to lepší, ale řasy byly pořád slepené. Takže jsem to s touhle stranou vzdala (pořád říkám, že gumový kartáčky prostě nejsou nic pro mě) a třetí den si řekla, že zkusím ještě tu druhou stranu, než řasenka poletí do koše. A tady přichází ten obrat k lepšímu - objemová část udělala trošku objemu, ale zato výrazně prodloužila a natočila řasy! Výsledek vypadal opravdu dobře. Ale protože já mám ráda výrazné řasy i na denní nošení, zkusila jsem přes ni máznout ještě tu druhou část - musí se opatrně, otírat tu přebytečnou barvu a na řasy jí dát jen minimum - i tak je ale hodně zvýrazní a dodá look mrkací panenky! Takže ačkoli nakonec funguje opačně: objemová část prodlužuje a natáčí a prodlužovací přidává objem, hlavní je, že funguje a za ty peníze je to velmi kvalitní řasenka! Fotku na oku zase nemám, bohužel, tak mi budete muset věřit.


To bych nebyla já, aby tu chyběl lak. Nejvíc nadšená jsem byla v poslední době z tohoto úlovku z kolekce Whoom! Booom! od Essence. Jmenuje se Roy´s Red, ale vůbec není red, je to výrazná fuchsiová, opět mnohem hezčí a výraznější než na fotce. Je jen jedna pro ilustraci, ale udělám tomuto laku i samostatný příspěvek.


7 komentářů:

  1. Potřebuju nutně fotky na očích těch stínů i řasenky:-D
    A taky bych uvítala, když už jsi to chtěla po Dajánce, abys nás taky informovala o akcích typu Labello k šamponu a výprodeje.. Díky předem:-*

    OdpovědětVymazat
  2. Jo tak to řekni mýmu foťáku ať ty oči fotí ostře a nežere barvu... Pokusím se o akcích informovat, ale když já mám příspěvky většinou přednastavený a málokdy se dokopu k něčemu aktuálnímu...

    OdpovědětVymazat
  3. ja som si to labelo kupila asi mesiac dozadu, tiez som sa bala vone, ale je velmi prijemna taka citronikova:)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem si ten láček od Essence koupila. Už ho měli poslední :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krása, hlavně ten lak. Po přečtení tohohle příspěvku jsem hned druhý den běžela do drogerie a doufala, že ještě bude. A byl! Už jsem nad ním váhala předtím, ale nebyla jsem si jistá. Takže díky za fotku!

    OdpovědětVymazat
  6. Yarisse: není zač, jsem ráda, že tě nakopla k nákupu :-) Ale ve skutečnosti je ten lak stejně hezčí, viď?

    OdpovědětVymazat
  7. Rozhodně! Ještě jsem nelakovala, ale už se nemůžu dočkat, až ho vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat