sobota 20. listopadu 2010

OPI Suzi & Lifeguard

Tohle je největší cestovatel v mé sbírce. Já sama ho mám od Dianky, už byl na návštěvě u Andulky, Dajánky, na srazu se s ním lakovala Terka a bohužel se mnou domů opět nedorazil, protože mi ho zabavila Dejnička :-) Ale jinak teda vůbec nevím co k němu psát, protože nevím co si o něm mám myslet. Já sama ho lakovala dvakrát, poprvé jsem byla nadšená, podruhé lehce znuděná, asi už mám ve sbírce hezčí růžovky. Ačkoli je svým způsobem unikátní díky trošce stříbrného shimmeru. Na fotkách jsou 3 vrstvy.



6 komentářů:

  1. Je hezkej, ale ty růžovky co mám, mi zatím stačí :)

    OdpovědětVymazat
  2. No tak mně se líbí moc a moc. Peti, tvoje sbírka laků je naprosto geniální. :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za půjčení, je moc pěkný a ty odlesky.
    P.S.U Fialky ještě nebyl,

    OdpovědětVymazat
  4. Ach jo, nejdřív jsem ho moc chtěla, pak jsem ho viděla někde na blogu a vůbec se mi nelíbil! No, a teď ho zase chci :D Bezva...

    Je krásný a sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty fotky se povedly...já ji mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za pochvaly, přemluvily jste mě, já si teda budu myslet že je hodně pěkný a že by mi chyběl, kdybych se ho zbavila :-)

    OdpovědětVymazat