pondělí 1. listopadu 2010

Golden Rose Paris 218

Jeden z mých posledních Golden Rose úlovků. Konečně začínám trošku rozlišovat to, co se mi jen líbí a co mi i sluší. Protože tahle barva se mi hodně líbí, ale ještě víc mi neslušela :-( Je to něžná levandulová s růžovým podtónem a má stříbrný shimmer. Hezky se s ním lakovalo, kryl ve dvou vrstvách, já mám zase svoje tři.




7 komentářů:

  1. jak by napsala Dajánka, bonbónková barva :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně tato barva taky nesluší a to mě teda štve...

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo, barva krásná, kéž by mi tak slušela... Čím to je Soni, že nám nesluší? Nerozumím tomu :-(

    OdpovědětVymazat
  4. Já tomu právě taky vůbec nerozumím. Dokonce mě ani nenapadlo, že by mi nemusela slušet, přitom to většinou dokážu odhadnout...

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně, mě taky ne! Snažím se vzpomenout jakou jinou světlou fialku mám a jestli mi slušela, ale nic mě nenapadá, jestli to nebude tím že už těch laků mám moc a ztrácím přehled :-D

    OdpovědětVymazat