středa 9. června 2010

OPI Pomegranate Me a Wish

Tenhle lak jsem si mohla vyzkoušet opět díky Andulce, která je prostě šikovníček a dokáže si sehnat i lak, který si běžný český smrtelník koupit nemůže :-) Toto je tedy Exclusive lak dostupný pouze na Beauty Brands (no dobře, na ebay za šílený částky taky). Červené se mi špatně fotí, takže fotky moc neodpovídají a pokusím se o nějaký slovní popis - není to klasická červená, spíš taková vínově červená v shimmer úpravě. Ale co z tohohle laku dělá originální a must have jsou třpytečky! Nemůžu se rozhodnout, jestli jsou růžové nebo fialové, ale asi bych je nazvala fuchsiové. Je jich tam hodně a jsou vidět mnohem víc než na fotkách. Lakovalo se s ním naprosto bezproblémově a pro plné krytí stačily dvě vrstvy. Jo a mimochodem to byl můj volební lak :-)





4 komentáře:

  1. Peti, vypadá skvostně. Mám pocit, že těch lesklých krémových červených s třpytkami není nikdy dost. Mám doma asi tři, skoro je nepoužívám, ale bezmezně je miluju :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teri, tohle sice není krémík, ale vím jak to myslíš :-) Proč je vůbec nepoužíváš? Špatně se ti odlakovávají třpytky?

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je krásnej... fakt by mě zajímalo kam na ně Andulka chodí:-) Já bych zas z těch Exclusiv chtěla Dreaming of Red..

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkná barva, hotová ďáblice :-)
    Ale "šikovníček" a "třyptečky"??? :-P

    OdpovědětVymazat