neděle 13. června 2010

Attitude Amethyst Awe

Nemám ráda nakupování laků na ebay po jednom. A to ani v případě, že mi to nijak nezvýhodní poštovný, nechat cestovat jeden lak je prostě tak nějak smutný... Takže jsem pávovi vybrala jako spolucestující tuhle fialku a musím říct, že to byla správná volba. Ale barva je opravdu nádherná, fialka která se dle osvětlení mění z teplé na tmavou, třpytečky nejsou jen zlaté, jak to vypadalo v lahvičce, ale různobarevné. Fotka je oproti realitě slabý odvar. (ano, už jste tuhle větu četly na MB :-D) Krytí nic moc, byly by potřeba tři vrstvy, já mám pro jistotu 4.




2 komentáře:

  1. Peti, ten je fakt moc krásný a sluší ti. Všimla jsem si ho už na MB. Fakt nádhera. :o) Odpustila bych mu i ty 4 vrstvy. ;o)

    A vzkaz pro Blaničku ohledně OPI Holiday Glow. Jj, stačily mi 3 vrstvy a láček je to vážně pěkný. Jen ta první vrstva mě vyděsila. :D ...

    OdpovědětVymazat
  2. Já mu taky odpouštím, on si to zaslouží :-) Ještě příště vychytáme ty bublinky a budeme best friends :-D

    OdpovědětVymazat