pondělí 9. března 2015

Nubar Chatterbox

Jsem hrozná ostuda. Přiznávám. Zase tahám z šuplíku jeden velký rest a to lak, který jsem dostala od modeláže na loňském podzimním Interbeauty. A vzhledem k tomu, že máme už za měsíc další veletrh, trvalo mi JEN necelého půl roku s ním přijít. Hm. Že tu nemám další laky, které jsem dostala, má svůj důvod - je to matná kolekce a já je neumím hezky nalakovat, strašně s nimi bojuju a zkoušela jsem je bez úspěchu nafotit už dvakrát. Psychicky se připravuju na pokus třetí a mezitím bych chtěla zveřejnit aspoň jednu mani s matným nadlakem z té sady. Proč jsem tady už dávno neukázala tenhle Nubar, který jsem fotila aspoň před dvěma měsíci a nosila ještě dřív... na to omluvu nemám. Snad jen lenost. Několik posledních víkendů jsem byla úplně zdechlá a bez energie, sice jsem věnovala čas focení věcí na recenze, ale k jejich sepsání jsem se nedonutila. Tento víkend ale svítí slunce, díky čemuž mám skvělou náladu a také energii, takže jsem si ale dala ultimátum - prostě napíšeš tři recenze, jinak jsi bez granulí (jak by řekl můj kolega)! Pokud tohle čtete, zvládla jsem aspoň jednu, ale určitě mě přijďte zkontrolovat ve středu a v pátek, protože mám toho spoustu, s čím bych se s vámi chtěla podělit.

Takže Nubar. Vlastně jste ho tu už viděly v příspěvku o Rimmelu Bedazzle, ale zaslouží si i vlastní post. Je to klasická základní červená, nevidím v něm žádný podtón. Foťák si zase nechal kus pravdy pro sebe, takže na fotkách nepůsobí tak výrazně, ve skutečnosti je zářivější a hezčí. Je trochu vodovější, ale lakuje se parádně a stačí mu dvě vrstvy (ty mám i na fotkách plus nadlak). Také dost rychle schne, první lakování totiž probíhalo někdy pozdě v noci bez nadlaku, protože byl suchý snad za pět minut a já jsem mohla jít v klidu spát, aniž bych si na nehty musela dávat pozor. Absence nadlaku se ale u mě skoro vždy podepíše na výdrži, takže třetí den už byly vidět ošoupané konečky a i se mi kousky laku odlupovaly. Druhý pokus zafixovaný nadlakem plus ještě vrstvou výše zmíněného Bedazzle vydržel v pěkném stavu pět dní.

Za mě je to tedy fajn lak a určitě se mi ve sbírce neztratí. Samozřejmě za něj ještě jednou moc děkuji eshopu modelaznehtu.cz








12 komentářů:

  1. Moc hezká barva. Žádný Nuber ještě nevlastním, mohla bych to napravit když se na to tak koukám :)

    Small Everyday Joys blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, Nubary jsou fajn, jen ten výběr odstínů není tak zajímavý jako u jiných značek.

      Vymazat
  2. Ten je nádherný! Barva přesně pro mne.

    OdpovědětVymazat
  3. Toto je nádherný odtieň! Milujem takéto výrazné farby a ty máš krásny tvar nechtov :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéj to mě mrzí, že jsem se s těmi matnými netrefila :( Každopádně tohle rajčátko je skvěle nalakované a moc se mi na tobě líbí, možná víc jak v lahvičce, co si ho pamatuji :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikol, to vůbec není tvoje chyba, mně se ty matné líbily a chtěla jsem je vyzkoušet, jen jsem na ně bohužel moc velká nešika :-(

      Vymazat