úterý 24. března 2015

Essie Haute As Hello

Krásné počasí venku mě minulý týden nalákalo na nějakou typicky jarní barvu, kterou pro mě jsou různé lososové a broskvové odstíny. Původně jsem šla hledat do šuplíku s China Glaze, ale nenašla jsem nic přesně podle mých představ. U Essie jsem byla úspěšnější - navíc barva je na nehtech oproti lahvičce mnohem zářivější! Fotky obvykle barvu "žerou", ale v tomhle případě se mi zdá, že je tomu přesně naopak a ve skutečnosti je lak mnohem světlejší a hezčí. To mi udělalo radost, ale kvůli lakování jsem z tohohle kousku spíš zklamaná. Pastelové barvy s bílým základem se vždycky lakují hůř, ale podle mých zkušeností jsou Essie úplně nejhorší a tenhle lak to opět potvrdil. Ve dvou vrstvách nevypadá vůbec pěkně, všude samá díra, takže jsem musela přidat třetí, na některé nehty i čtvrtou vrstvu a ani tak nejsem s výsledkem spokojená. Já obvykle laky kvůli nutnosti vrstvení nezatracuju, ale tohle je velký průšvih, nějak se přes to nedokážu přenést. Výdrž se zpočátku zdála být fajn, dva dny vypadal jako čerstvě nalakovaný, nikde žádné nedokonalosti v podobě odštipků a ošoupaných konečků. Třetí den povrch ale na téměř všech nehtech popraskal a bylo po parádě, šedé pavučinky jako zajímavý efekt bohužel nevypadají ani při zapojení velké míry fantazie. Je mi líto, ale tenhle lak dostane padáka... 








6 komentářů:

  1. Na prvni pohled vypada krasne, tedy na fotkach i na ten druhy, ale pokud je vydrz mizerna a spatne se lakuje, tak je to na nic. Skoda. Vypadal tak nadejne.

    OdpovědětVymazat
  2. Mně essie laky taky vůbec nevyhovujou, nedivím se... ale barva je to pěkná.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky ho mám, poslala mi ho Soňa a tak nějak už přestávám doufat, že někdy bude na blogu. Mám s ním bohužel úplně stejný zkušenosti a zatím se mi ho ani jednou nepodařilo nalakovat tak, aby to nějak vypadalo. :/

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezká barva a ja mám s Essie laky vesměs dobré zkušenosti, škoda, že zrovna u tak hezké barvy ta kvalita zklamala.

    Nový článek na blogu Small Everyday Joys - testování čtyř krémů na ruce

    OdpovědětVymazat
  5. Ach ta barva je nádherná! :-) Já mám s Essie špatné zkušenosti, barvičky, které se těžko nanáší a vůbec nedrží. :/

    OdpovědětVymazat