středa 11. března 2015

Catrice (S)wimbledon + srovnání s Barry M Greenberry

(S)wimbledon je lak, kterým značka Catrice svůj sortiment obohatila teprve nedávno - patří mezi letošní jarní novinky. Nejdřív jsem si ho nekoupila, ale pak jsme si o něm psaly s Mínou a mně to nedalo a vrátila jsem se pro něj. No, byla to chyba... Nebo nebyla? Vlastně tak napůl.

Nechápejte mě špatně, ten lak je skvělý! Má nádherný odstín, je to taková zářivá mint, kterou mám na nehtech moc ráda. Strašně mě bavilo ho nosit a jsem ráda, že jsem nečekala na hezké počasí, protože mi právě ty poslední pošmourné zimní dny krásně rozzářil. Je hustější a proto mu stačí dvě vrstvy a lakuje se také naprosto bezproblémově. Stříbrný shimmer, který je vidět v lahvičce, na nehtech najdete jen stěží, ale koho by to překvapilo... Jediný problém, který s ním mám je čistě osobní - mohla jsem si ho odpustit, protože jsem si zase naprosto zbytečně pořídila dupe laku, který už doma mám. Je jím Barry M Greenberry, z jehož odstínu jsem byla neméně nadšená. Dole najdete jejich srovnání a když se budu hodně snažit najít na fotkách nějaký rozdíl, řekla bych, že Catrice je o malý kousíček světlejší. V reálu to ale neznamená vůbec nic a vidět to není. Oba mají i hodně podobnou hustější konzistenci, ale Barry M trošku dělá i ve dvou vrstvách díry, vítězně z toho tedy vychází Catrice, Takže pokud nemáte Greenberry, (S)wimbledon vřele doporučuji, je to úžasně pozitivní barva - proto jí mám taky vymalovaný obývák :-)










Srovnání: prostředníček a malíček Catrice, prsteníček a ukazováček Barry M




3 komentáře:

  1. Dobré vědět. ;-) (S)wimbledon si můžu ušetřit, stačí mi Greenberry. Tahle barva by mě totiž jinak taky utáhla potkat ji jen tak v regále. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná barvička, já zrovna od Catrice vyhrála 6 laků :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta barva je krásná! :) máme v takový barák

    OdpovědětVymazat