čtvrtek 26. března 2015

Bilance za únor

Vzhledem k tomu, že už je skoro čas připravovat bilanci březnovou, musela jsem se hecnout a sepsat tu únorovou, protože do dvojitého dílu by se mi nechtělo ještě víc... Naštěstí je to opět celkem krátké na obou stranách, takže jdeme na to!

Spotřebováno
Nivea sprchový gel Angel Star - naprosto obyčejný sprcháč, hezky voní, klidně koupím zase.

L´oréal Elséve šampon Color Vive je moje stálice a tím nemyslím jen tuhle červenou řadu, sedí mi všechny. Vždycky nějaký z nich v koupelně mám pro případ, že nemám náladu na testování nových věcí, nebo naopak potřebuji po nějakém nepovedeném experimentu vlasy dostat do normálu.

Fa Active Pearls antiperspirant je z těch, které v podpaží hezky voní i po celém dni v práci, byť parfemace není úplně moje top, koupila bych klidně opět.


Bioderma Sensibio H2O - asi tak sto dvacáté balení? OK, to přeháním, ale desáté určitě. Musím doplnit zásoby, zbývá mi poslední lahvička.

Ziaja růžová micelárka sice oči neodličovala, ale na pleť nebyla vůbec špatná. Znovu ale asi ne-e.

Minus 417 hydratační pleťová voda, byla úplně průměrná a nevýrazná, nemít odkaz na recenzi, asi bych si o ní nic nepamatovala. Znovu ji určitě nepotřebuji.

Clinique DDML - další dlouholetá stálice a třetí (nebo čtvrté?) balení. Vím, že se Martinka zajímala o recenzi, takže se pokusím, protože si to určitě zaslouží! (jak Martinka, tak emulze)


Physiogel A.I. Creme - ne, nejsou to ty dva z minulého měsíce, spotřebovala jsem další. Pořád si stojím za tím, že mi v nejhorších chvílích pomáhal, určitě se k němu při případných problémech zase vrátím a v létě ho zkusím i na obličej.

Minus 417 krém na ruce, odkážu vás na stejnou recenzi jako u pleťové vody, ačkoli teda musím říct, že slova a nejlepším krému byla trochu unáhlená a v druhé polovině mi přišel málo hydratační a nestačil mi.


Nákupy
Nejvíc jsem nakupovala překvapivě v Lidlu! Zásobila jsem se odličovacími tamponky, ač mi úplně nesedí jejich velikost, musím uznat, že jsou prostě nej! Štětcům jsem koupila nový šampon, tentokrát heřmánkový a zbytek mi prostě padl do oka.


V YR byl po dlouhé době zajímavý dárek k nákupu (sprchový gel), takže jsem se rozhodla vyzkoušet nový balzám, o kterém se teď všude mluví. Jsem na něj dost zvědavá, protože mi ty starší vůbec nevyhovují a všechny skončily u kamarádek. A dlouho jsem zvažovala koupi čistě růžové vůně a po prvním vyzkoušení to vypadá, že ačkoli to byl nákup naslepo, vybrala jsem dobře.


Rossmann + Avon. Catrice S(wimbledon) už znáte.


Z této skupiny už mám důkladně otestovanou tvářenku a bázi, tak snad brzy najdu čas své dojmy sepsat.


A Rimmel na mě stále nezanevřel a posílá mi své novinky, tak snad se mi konečně povede vrátit jim to v podobě recenze, z téhle várky mě hodně zaujal pudr a set na obočí.


6 komentářů:

  1. Zrovna dnes jsem si na Elseve šampony vzpomněla, jak jsem je používala téměř celé dospívání a vlasy jsem měla krásné. Pak jsem všechno začala moc řešit a vlasy šly do háje.. :-D
    Fairychain

    OdpovědětVymazat
  2. tieto tvoje clanky mam najradsej :) a dakujem za pripomenutie cerveneho Elseve, kedysi som ho dost kupovala a rozmyslam, ze sa k nemu vratim.

    OdpovědětVymazat
  3. To je od tebe pozorne. YR balzam na rty mne zklamal. Jsem zvedava na rasenku Rimmel.

    OdpovědětVymazat
  4. Také jsem u YR musela pro sprcháč:D A dost jsem se rozhodovala mezi tímhle a kokosem...ale kokos nakonec po dlouhém boji vyhrál:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  5. Těším se na recenzi té báze, tvářenku mám v tom korálovém odstínu a marná není :)

    OdpovědětVymazat