pátek 3. října 2014

OPI Smok´n in Havana

Tmavou fialkou z minulého lakového postu jsem načala sérii podzimních barev, ve kterých si chvíli pojedeme. Většinou to budou laky, které jsem dala pryč, protože na mě byly moc smutné, ale pro tohle období se hodí a stejně nic nového fotit nemůžu, tak by byla škoda je neukázat. 

Smok´n in Havana je tak trochu historický odstín, OPI ho uvedlo na trh poprvé už v roce 1996. Ne, nemám ten svůj tak dlouho, já jsem si na svou lakovou mánii musela ještě pěkných pár let počkat. Koupila jsem ho až po jeho znovuuvedení v roce 2011. Nebyla to láska na první pohled, dlouho jsem zkoumala swatche a zvažovala, jestli ho mám přihodit do košíku, protože jsem si vůbec nebyla jistá, jestli mám čekat lak červený, oranžový nebo dokonce hnědý. Zvědavost nakonec byla silnější, a tak jsem se na vlastní oči moha přesvědčit, že je hlavně červený a za to, že jde tak hodně dooranžova může zlatý shimmer. Na mě je ten odstín moc tlumený, nemůžu si pomoct, ale úplně ho vidím na nějaké elegantní starší dámě v kostýmku a s lehce prošedivělým účesem. Zní to divně, ale připadám si pro tuhle barvu ještě moc mladá a také postrádám tu eleganci.

Co se vlastností týče, nemám laku mnoho co vytknout. Má malinko sklon pruhovat, ale dá se to při troše snaze ukočírovat, mně se to nepovedlo akorát na prostředníku. Je velmi dobře pigmentovaný a k plnému krytí bohatě stačí dvě vrstvy. Při odlakování mi nezabarvil nehty ani kůžičku.

A dnes mě zajímá - nosíte podobné odstíny? 








6 komentářů:

  1. Máš pravdu, taky bych si ho představila na dámě v letech. Tím rozhodně neříkám, že je ošklivý, to vůbec ne. Jen prostě, k takové dámě by se mě hodil mnohem více:)

    OdpovědětVymazat
  2. Nosím, podobný mám dokonce zrovna nalakovany,i když ten můj bude asi tmavší. Ja si třeba nemyslím, ze tenhle lak je jen pro dámy v letech... Ale jedna moje kamarádka, která je laky nepolibena, zastává teorii, ze kterýkoliv červený lak patří na ruce ženy az po dosažení 40ti let věku. :-) Nechápu kde na tom byla a já s tím rozhodně nesouhlasím. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. odstín je to pěkný, ale ke mně by asi nešel, ten shimmer by mi tam neseděl :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ha, vlasy už šedé mám a skrývám pod vrstvou henny, kostýmky už nenosím, ale pro mne by byl ideální. Ovšem kdybych jen trochu tušila názory mladých holek o červených lacích, tak nemám ani jeden a snad ani bych se raději ani nelakovala.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkná barva, líbí se mi, jak se leskne:)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  6. :D Mňa tento lak teda poriadne zaujal, farba sa mi poriadne páči, ale hneď som si dala otázku, či by som ho vôbec nosila. Párkrát asi áno, ale tiež by sa mi viac páčil na starších elegantných dámach. A na to mám ešte snáď dosť času :D

    OdpovědětVymazat