pondělí 13. října 2014

Blistex Lip Brilliance

Ze všech blogů se na nás valí balzámy Baby Lips a i když bych mohla jít s davem a napsat vám o tom svém, protože ho mám už několik měsíců (to jsem totiž celá já, nadšeně si pořídím nějakou novinku, která je dostupná jen v zahraničí a s napsáním recenze otálím tak dlouho, až se ta věc dostane k nám a píší o ní všichni... I když zrovna za to, že mám Baby Lips, vděčím Dejničce, která mi ho darovala, děkuji!), ale já jsem se proti tomu rozhodla bojovat a ukázat vám úplně jiný balzám! 

Balzámy Blistex znám a používám už roky, provázely mě už na střední škole, pamatuju si, že jsme s mojí kamarádkou Monikou měly třeba balzámy se stříbrnými nebo zlatými třpytkami a strašně jsme je milovaly :-) Později jsme propadly jejich ovocným balzámům, můj poslední švestkový "do zásoby" si odvezla Mína, když u mě byla na návštěvě, takže v současné době mám od Blistexu balzám jen dva - první není klasicky v tyčince, ale je v tubičce se zajímavým aplikátorem, třeba o něm taky někdy napíšu, i když myslím, že se u nás běžně stejně neprodává. Naštěstí alespoň ten druhý u nás sehnat můžete, třeba na eshopu babybaby.cz, od kterého ho mám já.

Lip Brilliance je jemně zabarvený balzám, takže kromě hydratace a péče o rty slibuje také zvýraznění a lesk rtů. To také plní, rty skutečně jemně natónuje dočervena a ty pak vypadají jak já ráda říkám "šťavnatě" a lehce se lesknou. Navíc moc hezky ovocně voní a také chutná. S hydratační schopností už je to o něco horší, hodně rozpraskané rty bohužel uzdravit nedokáže. Přirovnala bych ho k Labellům, která jsou taky fajn na takové to běžné denní přemáznutí, od pocitu suchých rtů uleví, ale šupinkaté rty zahojit nedokáží. Na druhou stranu stav rtů rozhodně nezhoršuje a já jsem si ho oblíbila, mám ho v práci a nahradila jsem jím balzám od L´occitane, který je úplně na nic a ještě se mi zprotivila jeho parfemace. 

Já tedy zklamaná nejsem, i když coby lék tento balzám doporučit nemůžu. Ale řekla bych, že tónované balzámy jsou dost oblíbené a všechny si je kupujeme, ať už kvůli balení, odstínu nebo parfemaci, tak proč příště místo Love Lips nebo Baby Lips nevyzkoušet Blistex? Mě osobně láká vyzkoušet ještě Medplus nebo Lip Kondicioner, u těch bych doufala v opravdu hojivé účinky.

Balzám Lip Brilliance má ochranný faktor SPF 15 a za 109Kč dostanete 3,7g produktu. 








6 komentářů:

  1. Blistex mám moc ráda, je dobrej :) Ale nejraději používám od Astrid regenerační tyčinku na rty. Je mnohem lepší než drahé Labela atd. :))

    Just Be Yourself

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle balzám jsem nikde v dorgerce neviděla, musím lépe koukat :) Momentálně používám Kiss care love od Essence a Baby lips a s oběma jsem spokojená, ale tenhle mě taky dost láká.

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezká recenze. Já se těším na tu s růžovým gellakem ;-)

      Vymazat
  3. Já používám Blistex v kalíšku MedCare a Daily Conditioner a pak mám ještě tyčinku Classic. Hydratace a léčivé účinky se určitě zhoršují s přidáním aromat či tónovací schopnosti, takže jsem je nikdy nezkoušela. Ale ty klasické, které používám já, na ty nedám dopustit. Navíc miluji to lehké brnění na rtech, nevím, zda to ten tónující či parfemované také dělají...

    OdpovědětVymazat
  4. Blistex jsem ještě nezkoušela, na rtech vypadá pěkně :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Ani mi nemluv..kdybys věděla, kolik ty naše Baby lips stály?!:-D Tvrdili, že u nás nikdy nebudou a pak to sem šoupnou za takovou směšnou částku, bych jim nalískala!:-D

    OdpovědětVymazat