neděle 19. října 2014

Color Club Uptown Girl

Dnešní post bude stručný, protože moje poznámky k tomuhle laku obsahují celých 5 slov: "elegantní, ale smutný, 3 vrstvy".  A ne že bych to dokázala moc rozvést, ale zkusím to. 

Jako první jsem ne moc chytře vybrala fotku pořízenou pod střešním oknem, která zrovna realitě úplně neodpovídá. Lak je na ní moc pěkný a kdyby takhle skutečně vypadal, rozhodně bych o něm neřekla, že je smutný. Jenže tahle fialová má v sobě dost velký podíl šedé a působí tak špinavě, jak můžete vidět na ostatních fotkách, a to se mi právě nelíbí a nutilo mě to lak ignorovat tak dlouho, až jsem ho ze sbírky vyřadila. 3 vrstvy byly v tomhle případě kvůli vodovosti laku nutnost, stejně tak nadlak, protože jinak ani ve třech vrstvách nebyl schopný zamaskovat hrbolatost mých nehtů. Období jsem opět netrefila, Uptown Girl patří do jarní kolekce Rebel Debutante, ale sehnat se stále dá, třeba na šminkách.








6 komentářů:

  1. Možná by vypadal hezky s podlouhlými třpytkami....
    (musela jsem tě poškádlit)

    OdpovědětVymazat
  2. na mě tedy taky působí hodně smutně :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se líbí nejvíc na poslední fotce. Já nevím no nepřijde mi smutný, kdybych si to nepřečetla v textu :) Ale tři vrstvy, no fuj :D To bysme nebyli kamarádi.

    OdpovědětVymazat
  4. to máš pravdu, je takový smutný :( ale jinak moc krásný odstín :) asi bych ho oživila nějakým zdobením :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak zase nemusia byť všetky laky s nejakým mimoriadnym efektom :-) Keby mal lepšie krytie, našiel by u mňa uplatnenie aj takýto šediváčik :-)

    OdpovědětVymazat