úterý 7. října 2014

China Glaze Pelican Gray

Šedá je pro mě taky podzimní barva navzdory tomu, že Pelican Gray patří do kolekce jarní. Je to moc hezká světlá šedá s nenápadným stříbrným shimmerem. Jen je na mě příliš smutná a nevýrazná. Navíc je studená a k mojí narůžovělé kůži prostě nevypadá dobře.

Lakovala jsem ho ve třech vrstvách, je dost vodový a dvě tentokrát nemůžu doporučit, pro hloubku odstínu a celistvý vzhled byla ta třetí opravdu nutná. I tři vrstvy velmi rychle zaschly. O výdrži toho moc neřeknu, protože jsem si udělala jen fotky a šel dolů, ale zkusmo jsem si zagůglila, a našla jsem samé pozitivní ohlasy, že drží až 5 dní. Tak snad z něj nová majtelka není zklamaná.

Co vy a šedé laky na nehty?







5 komentářů:

  1. Já mám jeden šedý od OPI a nosím ho ráda :). Tento by se mi líbil více, kdyby neměl ten shimmer.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten není nic pro mne...přiznám se, že je to první lak, který se mi prostě nějak nezamlouvá.

    OdpovědětVymazat
  3. šedý lak ještě ve své sbírce nemám a zatím mě ani neláká :))

    OdpovědětVymazat
  4. Mám a používám i když takové ty šedo, téměř tělové, zrovna pelican grey jsem kdysi docela nosila právě kvůli tomu shimmeru.

    OdpovědětVymazat
  5. Hele ten ti fakt neslusi! Mne seda barva nevadi, ale u laku jsem ji zatim na chut neprisla

    OdpovědětVymazat