pondělí 13. ledna 2014

Rychlý tip: Catrice 230 Glamourize Me

Pokud je ve vašem Rossmannu stojan s kosmetikou Catrice, možná jste si všimly, že značka zase aktualizuje svůj sortiment a vyprodává některé končící výrobky. Já jsem si výprodej prohlédla, zaujalo mě sice pár laků, ale bohužel už všechny mám doma z dřívějška. Pak jsem do košíku hodila řasenku, ale po chvíli přemýšlení jsem ji zase vrátila - zaprvé jsem se bála, že už ji někdo dávno otevřel a bude vyschlá a zadruhé jsem si vzpomněla na ten plný košík řasenek, co mě čekají doma a které opravdu nepotřebují další kamarádku do party. Už jsem myslela, že odejdu s prázdnou, ale ještě mě napadlo, že vyzkouším rtěnky. Všechny pěkné světlé odstíny už doma také mám, ale díky slevě jsem si na ruku čmárla všechny žlutě označené, ačkoli za normálních okolností bych o ně pohledem ani nezavadila. A tak jsem JI objevila!

Rtěnka s číslem 230 se na štítku dole tváří jako poměrně tmavá růžovovínová, po otevření je snad ještě tmavší. Proto jsem byla překvapená, že na ruce je vcelku světlá a ani vrstvením o mnoho neztmavla. Navíc se v umělém osvětlení krásně leskla, takže se mi zalíbila a protože nejsem žádný srab a často riskuji i vyšší částky než 55Kč a investuji je do věcí, o kterých nejsem na 100% přesvědčená, že mi sednou, odnesla jsem si ji domů. Doma jsem ji okamžitě vyzkoušela - nečekala jsem, že bych o ní chtěla psát na blog, pro to jsem se rozhodla až o 3 dny později, proto tentokrát není rtěnka na fotkách nová. Jak jste asi správně pochopily, oblíbila jsem si ji natolik, že vám o ní hned píšu, abyste ji v obchodě nepřehlédly, jako jsem to málem udělala já.

Rtěnka je tedy růžová s kapkou vínové, není příliš krycí, v jedné vrstvě je spíš sheer, ale dá se navrstvit. V několika vrstvách je pro mě asi přesně na hranici tmavosti, kterou jsem schopná běžně nosit. Obsahuje stříbrné třpytky, které jsou viditelné na fotce na ruce, ale na rtech vytváří spíš jen jemný lesk, abych třpytky cítila, musím si rty promnout, jinak je vůbec neregistruji a tím pádem mi nijak nevadí. Že rtěnka obsahuje třpytky cítím také při aplikaci, takže je potřeba počítat s tím, že to není tak komfortní pocit, jako když si nanášíte krémovou rtěnku. Na rtech je ale příjemná, vůbec je nevysušuje. Výdrž je slabší, ale já jsem teď v zimě zvyklá nosit rtěnku neustále při sobě a obnovovat ji, protože často smrkám a tak vezme brzy za své.

Rtěnka jemně ovocně voní, líbí se mi i balení, které je na drogerku pěkné a kvalitně provedené. Odstín mě velmi mile překvapil, možná protože žádný podobný ještě nemám. Tak pokud budete mít cestu do Rossmanna, mrkněte, jestli by se nehodila do sbírky i vám. Ale raději si pospěšte, já u nás brala poslední kus.





5 vrstev, 1 vrstva



9 komentářů:

  1. podľa popisu som čakala tmavší rúž, ale každý z nás má hranice inde :)
    rúž je fakt krásny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, já mám tu hranici hodně nízko, rty preferuju velmi světlé :-)

      Vymazat
  2. Taky jsem teď brala poslední kus a teď koukám, že je to určitě tím, že o tom píšeš, určitě tam hned všechny naběhly!:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tím to myslím nebude, skoro žádné komentáře, přečtení to taky moc nemá... :-)

      Vymazat
  3. Moc ti tahle barva sluší, aspoň změna oproti tvé oblíbené broskové :). Tenhle odstín u nás byl už minulý týden hned vyprodaný. Nedivím se :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, změna to pro mě opravdu je, a zatím velmi vítaná :-)

      Vymazat
  4. Je moc pěkná, snad ještě v drogerce najdu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad ano, držím pěsti a přeju úspěšný lov :-)

      Vymazat
  5. Ta vypadá opravdu krásně,kouknu po ní:-))

    OdpovědětVymazat