úterý 21. ledna 2014

Essie Rock the Boat

Není to tak dávno, co tu byl Essie The More The Merrier a mám tu další kousek z letní kolekce pro rok 2013, už pátý. Nevím proč, ale i když mám na výběr ze stovek laků, které jsem ještě neměla nalakované, podezřele často sahám právě po této kolekci. Ty laky jsou totiž vážně moc pěkné, rádoby krémové, ale přesto ozvláštněné jemným shimmerem. Tady v tomto kousku jsem dokonce občas zahlédla i větší třpytku, skoro by se dalo říct mini šupinku.

Řekla bych, že je to skvělý odstín na každé roční období. Tím myslím, že chápu, proč je zařazený do letní kolekce, ale mně se skvěle nosil na přelomu podzimu a zimy. Není úplně čistě modrý, má v sobě kapku šedé, ale opravdu jen malinkou, takže pošmourné dny spíš rozzáří, než abys nimi ladil. Jinak mě ale docela zklamal, špatně se mi lakoval. Zkoušela jsem všechno možné - tenké vrstvy, silné vrstvy, "zakapávat" díry... Nic moc na něj neplatilo a nerovný povrch uhladil až nadlak. O výdrži vám toho také moc nenapíšu, podařilo se mi udělat na dvou nehtech hned první den nehezké rýpance a strašně mě to štvalo, tak jsem ho odlakovávala už po dvou dnech jinak nepoškozený.








4 komentáře:

  1. krásná barva na jaro:))

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá opravdu zajímavě, jen škoda toho lakování..
    já když se mi podaří rozrýpnout si nehet, tak lak taky odlakovávám poměrně brzo, prostě se na tu "paseku" nemůžu koukat.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, pokaždý, když se na to podíváš, tak se znovu naštveš :-D

      Vymazat