pátek 3. ledna 2014

Missha Sweet Line Blusher - 2 Fresh Cot

Pamatujete na Nars Sex Appeal? Stručně ji připomenu - velmi světlá tvářenka, o které jsem si myslela, že mi nebude slušet a nakonec se stala tou nejoblíbenější. A pořád tomu tak je, jen mě napadlo, že bych se mohla porozhlédnout i po jiných světlých tvářenkách a případně nějakou vyzkoušet. Zabrousila jsem do svých oblíbených asijských vod a koupila tuhle Misshu - na nápaditý a vícebarevný design mě prostě vždycky dostanou.

Najít nějaké reálné fotky je téměř nemožné, takže jsem vlastně vůbec nevěděla, že bude až tak světlá, jako je. Rozhodně to neberu jako negativum, právě naopak, mám raději méně pigmentované tvářenky, které můžu nanést hala bala ve spěchu a mám jistotu, že to nebude přehnané ani viditelně nedbalé. Navíc není zase až tak světlá, že by nebyla vidět - ideální odstín pro Sněhurky, tedy ty slečny, pro které jsou v drogerkách i nejsvětlejší odstíny makeupů tmavé. 

Balení je průměrné, světlý plast nikdy nebude vypadat elegantně jako to dokáže černý nebo zlatý, vždy bude působit laciněji, ale ta tvářenka nestála ani dvě stovky, takže proč jí to vyčítat. Otvírá se dobře, neničím si na ní nehty, takže tady také vše v pořádku. Obal je maličký, na cestování nebo i klidně každodenní nošení u sebe v kabelce ideální. Ještě menší je ale zrcátko a také samotná tvářenka. S tímto zrcátkem bych se nalíčit nedokázala, je nemožné vidět tam byť jen polovinu tváře, ale na zběžnou kontrolu stavu makeupu, proč ne. Samotný pan má údajně 6g, ale moc se mi tomu nechce věřit. Je velký stejně jako můj štětec na tvářenku, takže šmrdlat s ním ze strany na stranu ani dokola prostě nejde, ideální způsob nabírání je tedy ťupkání, kterým se uvolní barevný prach a teprve poté dokola zašmrdlat a nabrat ho na štětec. Nutno dodat, že tímto poněkud agresivnějším zacházením tvářenka nijak netrpí, i po několika týdnech používání vypadá jako nová, povrch není rozbitý a vzor mozaiky zůstává stále neporušený, barvy se do sebe nesmíchaly. 

Taková ta chlupatá věc, která má nejspíš představovat labutěnku, je tam jen na ozdobu. Vypadá to fakt divně a poněkud morbidně, představuju si, jak uřízli nějakému rozkošnému bílému králíčkovi ocásek nebo pacičku... Na okrajích je to hodně tvrdé (asi švy), uprostřed měkké a má to hodně dlouhé chlupy, stejně jako některá plyšová zvířátka. S fialovou mašličkou nahoře to sice vypadá roztomile, ale funkčnost je naprosto nulová - vyzkoušeno.

Kromě ne úplně snadného nabírání nemám, co bych tvářence vytkla - vydrží mi přesně tolik, kolik potřebuju, tedy celý den. Neobsahuje žádné velké třpytky, jen lehoulinký lesk, takže když spěchám, můžu vynechat rozjasňovač. Vůně je velmi jemná, v běžném provozu necítím nic, teprve když k ní hodně přiblížím nos, rozpoznám jemný závan fialek.

Kromě tohoto oranžového odstínu jsou v nabídce ještě dva růžové, fialový a mix světlých pastelových barev coby rozjasňovač. Já jsem s tvářenkou spokojená a rozhodně bych ji doporučila. Jak mi BB krémy od Misshy příliš nesedly, jejich tvářenky jsou výborné, vzhledově originální a vhodné pro bledulky, takže se mi doma začínají množit... stay tuned.









Missha Fresh Cot, Nars Sex Appeal


17 komentářů:

  1. krásná, tuhle jsem taky chtěla, ale přišla mi na mě moc světlá, tak jsem pak vzala Shimmer Wave Blusher

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, nádherné barvičky i vzor, jak říkáš, vzhledově originální. Hrozně se mi líbí, ale neseděla by mi :/

    OdpovědětVymazat
  3. Velmi pekna farba, len neviem ci predsa nie na moj vkus az prilis svetla...
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je u té asijské kosmetiky škoda, že se nedá vyzkoušet a musí se riskovat... :-(

      Vymazat
  4. Vypadá krásně, jak balení tak odstín, ovšem na mě by byla moc světlá. Do budoucna bych si určitě nějakou Missha tvářenku ráda pořídila.

    R. UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu barva je nádherná :-) Taky mám v plánu kopit časem jejich tvářenku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem nenarazila na špatnou, takže pokud jsi bledulka, schvaluju ti to :-)

      Vymazat
  6. Ach ta mozaika vypadá krásně. Já má Misshu moc ráda, takže věřím že jsi spokojená :) Akorát já teda nemám na světlé tvářenky tu správnou barvu pleti :D

    OdpovědětVymazat
  7. snad nejlepší recenze na tvářenku jakou jsem kdy četla, úplně jsem se celou dobu čtení nemohla dočkat forek a jůů :D jdu omrknout jestli nemají nějakou barvičku která by se mi líbila a jestli jo, přísahám, že HNED objednávám ! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za takový milý komentář! :-) Našla jsi nějakou barvu pro sebe?

      Vymazat
    2. na missha.cz jí nemají, ale psala jsem maila a prej mi jí klidně obědnaj po mailu, takže super :D asi si vezmu tu světlonce růžovou, i když tahle vypadá taky lákavě :) ted jen co s tím milionem essence, colorama etc. shitů, které jsem nakoupila ve svých kosmetických začátcích a ted toho po čertech lituju :D

      Vymazat
  8. Práve nedávno som sa zamilovala do kórejskej kozmetiky, takže hltám každú recenziu, ktorá sa dá nájsť :-) Ďakujem!

    Blog Papi Lapi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě velmi těší, že ti recenze byla užitečná! Pokusím se asijskou kosmetiku zařazovat častěji. V brzké době můžu slíbit tónovaný balzám na rty Tony Moly.

      Vymazat