neděle 5. ledna 2014

P2 Sensual Purple

A zase jsem tu s lakem od značky P2. Tento je z limitované kolekce Mirror Mirror on the Wall, která by ještě v současnosti mohla být v Německu v prodeji. Líbilo se mi tam víc věcí, zejména paletky krémových stínů, ale dokázala jsem odolat, protože na krémové stíny moc nejsem, vím že by byly opomíjené a bála jsem se také malé výdrže (což se mi potvrdilo, když jsem si pak na ně hledala recenze). Takže jsem koupila pouze jeden lak - tmavě fialový s růžovým shimmerem. Nemůžu si pomoct, tyhle barvy mi skáčou do košíku samy, bez ohledu na to, kolik už jich doma mám. A tenhle je vážně skvělý, tak akorát hustý, velmi dobře pigmentovaný ve dvou vrstvách. Krásně se lakoval a i slušně držel, na fotkách je třetí den nošení a mám jen půlmilimetrový oděr na špičkách nehtů. Dřív jsem ho nafotit nezvládla, protože byla pořád tma, až v neděli se na chviličku objevilo slunce. 
Přináším ještě tip na několik podobných odstínů: China Glaze Let´s Groove, Chanel Taboo, Illamasqua Baptiste.








13 komentářů:

  1. Mně se tyhle skoro až lilkové odstíny strašně líbí na druhých. Sama se v nich ale necítím.
    Tento je přesně toho druhu, obdivuju, ale nelakuju:)

    OdpovědětVymazat
  2. Je překrásný, bohužel, při mém v pobytu v Německu jsem ho nesehnala. Škoda, chtělo by to p2 i u nás :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím! Troufám si odhadnout, že by u nás měli úspěch.

      Vymazat
  3. Hmm, tak dík, no, tohle je v pořadí už asi třetí nebo čtvrtej nádhernej tmavofialovej lak od tebe v poslední době. Nějak nevím, na kterej z nich zaměřit svou pozornost dříve :D
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera už jsem tu kolekci v Německu neviděla, takže tento už se asi řadí do kategorie nesehnatelných :-(

      Vymazat
  4. ANi se ti nedivím, že přistál sám do košíku. Mě by tam jistojistě přistál taky :D krasavec :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhernej odstín ! Moc pěkně nafocený a sluší ti. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za milé komentáře, děvčata!

    OdpovědětVymazat
  7. takovýmto odstínům taky většinou nedokážu odolat. tento konkrétně je vážně moc krásný. naštěstí mám Taboo, tak mě nemusí mrzet, že tento už není k sehnání. to se ale nedá říct u jiných krasavců, u kterých mě to mrzí moc. DM by s tím mělo něco udělat ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. O téhle značce jsem zatím neslyšela, ale podle toho co říkáš, se po nich určitě podívám. Barva je to úžasná!

    OdpovědětVymazat