úterý 15. května 2012

Misa First Kiss

A zase jedna růžovka! Vcelku příjemná barbínkovská barva s trochou růžovofialového shimmeru. Nemám co bych tomu laku vytkla, jen si myslím, že mám ve sbírce hezčí odstíny a proto už nějaký čas bydlí v přebytkovém šuplíku. Nechce se ho někdo ujmout? :-)






14 komentářů:

  1. A co všechno máš v přebytkovém šuplíku? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím nic moc, nejsou lidi, co by mi nafotili laky, co chci dát pryč.

      Vymazat
  2. Jj, je pěknej, ale nepotřebuju ho :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten se mi nelíbí, připomíná mi oblíbenou barvu postarších dam na ošklivých nehtech nošený ponejvíce oprýskaný...

    OdpovědětVymazat
  4. Mám rada studené ružové, ale táto je na mňa moc cukríková, čiže tvoje prebytkové rozhodnutie úplne chápem.. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Tak mně se naopak líbí moc, klidně bych se ho ujmula :D :))

    OdpovědětVymazat
  6. taky by nás zajímal přebytkový šuplíček? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc mě nezaujal, ale co máš všechno v přebytkovém šuplíku? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viz výše, nemám nafoceno a do té doby laky z domu nepůjdou, takže to ještě potrvá, než něco zveřejním.

      Vymazat
  8. Je moc krásnej, já bych se ho ujala hned :)

    OdpovědětVymazat