sobota 26. května 2012

Etude House Sweet Eye Cupcake 01 Banana & Chocolate

Možná, že jste si všimli oznámení, které jsem přidala v pravém sloupci úplně nahoře. Dorazil mi balíček s dortíkovými stíny Etude House! Koupila jsem dva odstíny, Lavender & Grape jsem věnovala do Giveaway a banán s čokoládou si nechala pro sebe. 

Asi je vám úplně jasné, proč jsem je chtěla. To balení je prostě naprosto sweeet :-) Malá plechovka vypadající jako čokoládový muffin s banánovou polevou, posypaný zdobením. Taky na něj máte chuť? :-) 

Samozřejmě jsem doufala, že kromě krásného obalu dostanu také použitelné stíny a naštěstí se tak stalo. Banánová barva je světlá žlutozlatá se spoustou zlatých třpytek, čokoládová je tmavá šedohnědotaupe s malinkým množstvím třpytek. Celkově ty třpytky při líčení dost opadávají pod oko, takže doporučuji nejdříve líčit oči, pak otřít opadané třpytky a teprve nanášet makeup. Pak už celkem drží, sem tam během dne nějaké spadne, ale není jich mnoho a nejsou velké, takže není nutné se bát efektu diskokoule.

Pigmentace není na první nabrání na štětec vysoká, ale dá se s ní pracovat, stíny se dají bez problémů navrstvit tak, aby plně kryly. Výsledné líčení je jemné, vhodné na den i pro nepříliš odvážné. Pro mě je trošku nevýrazné, takže ho doplňuji o hnědou gelovou linku. S oběma odstíny se dobře pracuje a snadno se roztírají doztracena. Pro mě fajn produkt na dny, kdy spěchám a nemám tolik času se soustředit na detaily.

Stály 8 dolarů a koupíte je na ebay, celkem si můžete vybrat z pěti odstínů. Nevím, nevím, zda odolám sbírku muffinů nerozšířit :-)









S linkou je to lepší :-)


Bonusová fotka, fialový dortík můžete vyhrát v giveaway!


16 komentářů:

  1. to je fakt rozkošné balení! nevím proč, ale nejdřív jsem si myslela, že v krabičce bude lesk na rty :)

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že nepoužívam tiene na oči, lebo to balenie je strašne chutné :)

    OdpovědětVymazat
  3. To balenie je vážne krásne! Chválim aj líčenie :)

    OdpovědětVymazat
  4. To líčení je vážně super !! :) I stíny vypadají tak nádherně, že už přemýšlím , že zajdu na Ebay se na ně kouknout :D

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasnej obal :)) i odstíny se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  6. musim uznat, ze na oku vyzera velmi pekne. kedy bude giveaway?
    http://she-is-the-1.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Giveaway už probíhá http://viennettka.blogspot.com/2012/05/500-followers-giveaway.html

      Vymazat
  7. Líčení se mi moc líbí a balení stínů je úplně dokonalé :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam! Musím si nutně Verče říct na její recept na banánové muffiny :)
    Vypadají dobře, hlavně ta hnědá, líbí se mi, že není moc teplá. A jsem zvědavá na výsledky giveaway :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  9. Vážně originální balení a líbí se mi i stíny. :)

    http://borntobe-awesome.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ten obal je fakt originální, takový se u stínů jen tak nevidí :) Podobně jako Rendy bych tipovala, že balení bude obsahovat úplně něco jiného, mně napadl balzám na rty.

    OdpovědětVymazat
  11. Balení je opravdu rozkošné, nějak jsem zjistila, že mám doma spoustu výrobků hlavně kvůli obalu :DDD (třeba Steam Cream, tam jsou ty plechovky taky úplně ťuťu ňuňu... :D)

    katushkaa.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. To balení opravdu k nakousnnutí! A obě barvy jsou krásné, navíc máš nádhernou barvu očí. Mmm, zase mám o čem přemýšlet. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuji vám za milé komentáře, jsem ráda, že nejsem sama, komu se taková netradiční balení líbí :-)

    OdpovědětVymazat