pátek 4. května 2012

Bourjois Flower Perfection 51

Dnes to bude velmi rychlé. Plánovala jsem si koupit makeup Bourjois Flower Perfection a to tak že bez vyzkoušení, nalákaly mě pochvalné recenze jak dobře kryje a vypadá přirozeně. Pak ale Hanka napsala svůj článek o tom, že bychom se neměly bát požádat o vzoreček a já, jakožto tvor nesmělý, jsem se rozhodla překonat sama sebe a vyzkoušet, zda to funguje. Funguje a ušetřilo mi to 4 stovky nebo kolik ten makeup stojí.

Stručně řečeno - absolutně vůbec mi nesedl. Barva super, krásně světlá, opravdu dobře kryje, líbí se mi matný finiš. To všechno je fajn, jenže na mém obličeji ten makeup vypadá hrozně - zalézá mi do pórů a zvýrazňuje šupinky, o kterých jsem ani nevěděla, že je mám! Chtě nechtě mu musím dát nálepku nejhorší vyzkoušený makeup za posledních několik let. Ale neodradilo mě to a stejně si chci nějaký makeup od Bourjois koupit, možná Healthy Mix...




36 komentářů:

  1. Joo, já už ho mám doma nějakej ten měsíc... S tím, že zvýrazňuje kdejakou šupinku, souhlasím ( naštěstí je mám výjimečně), ale jinak mi sedí výborně.

    OdpovědětVymazat
  2. Sakryš, zrovna na tento jsem měla políčeno...Možná to i tak risknu, láká mě to vysoké krytí, to se jen tak u makeupů nedělá.
    Pěkná recenze:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě lákalo, ale bohužel ho převálcovaly jiné vlastnosti :-)

      Vymazat
  3. Aneb - sto lidí nějakou kosmetickou věc pochválí a jednomu nesedne. Zákon schválnosti funguje spolehlivě :-)
    Jsem kdysi šla na jistotu (nebo teda na doporučení) pro make-up od Clinique... bo jsem měla utkvělou představu, že jako něco podobného musím vlastnit :-) V obchodě jsem testla trošku na ruku a nechápala, jestli to není špatný vtip. No možná měli zrovna nějaký divný typ :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná ano, taky už jsem potkala pár testerů v zoufalém stavu :-)

      Vymazat
  4. Já jsem zrovna dneska psala o Bourjois 1 2 3:-))

    Zvu tě na GIVEAWAY:

    http://illussoire.blogspot.com/2012/05/essence-rebels-limitovana-edice.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všimla jsem si, že je nás víc, kdo dnes píše zrovna o Bourjous :-)
      Díky za pozvání, giveaway vynechám.

      Vymazat
    2. taky koukám, jak se to dneska pěkně sešlo :)

      Vymazat
  5. :-) mne taktiez az tak nesadol, zvyknem si ho zmiesat s healthy mixom, lebo kryje inak celkom dobre, si myslim. A kvoli tym supinkam aspon castejsie pouzivam peeling, lebo ich nechcem mat zvyraznene - ma to aspon nejaku vyhodu :D :D

    VeVe
    imperfectwonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když já si myslím, že moje pleť je momentálně hydratovaná dobře a žádné šupinky nemám. Navíc často používám Konjac houbičku a to je skvělá náhrada peelingu :-)

      Vymazat
  6. Používám ho cca 14 dní a na nose mi dělá hroznou neplechu. Jak jsi psala zvýrazňuje šupinky a když ho přepudruju a tak je to ještě horší. Ale když dám menší množství tak je to fajn. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já raději zůstanu u osvědčených makeupů a BB krémů a raději si příště zase něco vyzkouším ve vzorečku :-)

      Vymazat
  7. Healthy Mix je super, urcite odporucam :-)

    OdpovědětVymazat
  8. já jsem si Flower Perfection oblíbila, odstín 53 mi perfektně sedí, krásně splývá s pletí, dobře matuje... jedinou nevýhodou jsou ty šupinky, ale ty jsem se rozhodla ignorovat, protože jsem zatím nenašla jiný make-up, který by měl stejné vlastnosti
    (kdyby někdo nějaký znal, ocením tip)
    Elena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já znám jediný další takhle hodně matující makeup a to je Chanel Perfection Lumiére, což je ten Bourjois v jiné lahvičce :-) Ba ne, je mu sice dost podobný, ale je mnohem lepší, ačkoli ty šupinky mi někdy zvýrazní taky, nemůžu ho používat víc dní po sobě.

      Vymazat
  9. Já si šla koupit Healthy mix od Bourjois a paní mi vyloženě vnutila vzoreček tohohle. Zatím jsem ho teda nezkoušela, tak jsem na něj zvědavá, jak ho moje pleť přijme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A Healthy mix je fajn, aspoň pro mě, dokonce ani šupinky mi nedělá :)

      Vymazat
    2. HM jsem si včera koupila, tak doufám, že mi taky bude připadat fajn :-)

      Vymazat
  10. a ještě jedna (zcela OT) otázka: vyzkoušela jsi novou kolekci laků od Essence Nude Glam?
    říkala jsem si, že takový lakofil jako ty by na ně mohl napsat nějakou recenzi :-D
    Elena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eleno, je to divné, ale nemám ještě ani jeden :-) Nějak mě zatím nelákají, možná na ně dojde časem.

      Vymazat
  11. hehe, tak to jsem ráda, že to funguje. alespoń k něčemu jsou ty moje články dobré. jinak mě tento makeup taky na zadek neposadil, jediný, co bylo fakt boží, bylo to, jak kryl. healthy mix chci taky vyzkoušet, taky chci vyzkoušet healthy mix serum a chci si ještě někdy ve svém životě koupit 10hr sleep effect... ale v dohledné době to nebude, nějak jsem se poslední dva roky zasekla na mmu a bb.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já v obchodě přemýšlela, že vezmu spíš ten 10hr sleep effect než HM, ale nepochopila jsem to jejich číslování, nezačíná pětkou jako u ostatních makeupů, ale sedmičkou a nejsvětlejší měli 74 a to mi přišlo tmavé, tak jsem ho radši nebrala s tím, že ty odstíny nejdřív nastuduju na netu a koupím ho jindy. A máš můj obdiv, že dokážeš nekupovat nové věci, když máš už doma více podobných exemplářů. Já mám makeupů mraky a vůbec mi to nezabránilo v tom, si včera koupit dva nové...
      A jinak tvé články jsou dobré v mnoha ohledech, tak se nepodceňuj.

      Vymazat
  12. ja mám tento tiež ale ešte som ho neotvorila lebo čakám kým miniem ten terajší :D Som sa na neho dosť tešila tak teraz som trošku sklamaná, ale tak uvidím na sebe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, třeba ti zrovna sedne, nenech se mou zkušeností odradit, když už ho máš doma :-)

      Vymazat
  13. Mně ve stejném odstínu už pár měsíců "zajímá" Bourjois 10Hour Sleep Effect, myslím, že na podzim (:D) si řeknu o vzorek a popř. koupím (používám minimum makeupu, a když už, tak právě v zimě).

    OdpovědětVymazat
  14. Škoda těch špatný vlastností, barva i krytí vypadá dost dobře :)

    OdpovědětVymazat
  15. No vypada dobře :) Ale asi bych si ho nepořídila :) Můžu se zeptat jestli víš kolik stál ?? :)

    OdpovědětVymazat
  16. Chtěla jsem ho vyzkoušet, ale po tvé recenzi mě to přešlo :D

    OdpovědětVymazat
  17. Já už hooodně dlouho používám Bourjois Healthy Mix a jsem s ním neuvěřitelně spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, včera jsem si ho koupila, tak snad budu taky :-)

      Vymazat
  18. při projíždění starších příspěvků koukám, že sis koupila Healthy Mix. Chystáš na něho recenzi? A mohla bys jej případně srovnat s Flower Perfection? Děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenzi chystám, ale spíš až ke konci léta, jestli se mi podaří obličej aspoň trochu opálit, protože teď je na mě moc tmavý, nechápu, proč se u nás taky neprodává odstín 51 :-(
      Každopádně i za ta dvě vyzkoušení, která zatím proběhla, mě nadchl, co se vlastností týče, tak je to snad nejlepší makeup, co jsem zatím vyzkoušela! Takže nejlepší srovnávat s nejhorším moc dobře nejde :-D

      Vymazat