neděle 20. května 2012

Essence Frosted Champaign (Crystalliced LE)

Moje aktuální pidi nehty. Trošku už povyrostly, ale pořád jsou na moje poměry krátké a na fotkách se mi moc nelíbí, ačkoli nosí se samozřejmě dobře, jsou mi pohodlnější než dlouhé. Hlavní problém je, že já ty krátké nehty vůbec neumím nalakovat. Ano, spousta z vás si asi teď klepe na hlavu, co že to melu za hlouposti, vždyť to okolí kůžičky je stále stejně velké a na délce přece nesejde. Já vím. Ale já mám prostě s těmi menšími nehty problém, jsem z toho celá nesvá a lakování se mi nedaří ještě víc než normálně. Zní to nelogicky, ale je to tak, tak tu kvalitu prosím moc neřešte.

A teď už konečně k laku (ale stále řeči okolo, takže kdo chce rovnou recenzi, ať tento odstavec přeskočí) - jsem zase neaktuální, jak je mým zvykem, dělám to v poslední době pravidelně, že sice limitky nakoupím, ale nerecenzuji když jsou v prodeji, protože je toho jinde plno a mě to pak nebaví číst, natož abych ještě totéž měla napsat. Však času dost, ono na ně za rok či dva dojde a vy si je třeba rádi připomenete :-) Tenhle lak ale není úplně ten případ - limitka Crystalliced se prodávala jen ve vybraných DM, pokud si vzpomínáte. A ani jedno ze dvou českolipských Essence stojan nemá. Proto jsem opět otravovala jednu z mých věrných pražských nákupčích (mám tři, heč!), tentokrát Mínu. Koupila mi tenhle lak, ale pro sebe si ho nevzala a když jsem jí řekla, že si ho může vyzkoušet, byla z něj hrozně nadšená a chtěla si ho nechat v případě, že by se mi nelíbil. Doslova napsala, že doufá, že se mi bude zdát hnusný a přenechám jí ho :-) (tady) Takže jsem si ho jen půjčila, abych si na něj mohla udělat názor.

Hnusný určitě není, ale na zadek jsem si z něj nesedla. Je to poměrně originální barva, skoro bílá, s kapkou béžové a obsahuje spoustu zábavných věcí jako zlaté třpytečky a bronzové mini tečky. Jenže mě bavil asi tak dva dny, pak už to byla nuda. Navíc mi asi čtvrtý den nehezky popraskal, což se mi dřív stávalo u levných laků, které jsem nosila déle než týden, ale v tomhle případě to bylo nějaké rychlé. Když k tomu přičtu, že potřebuje 3 vrstvy aby kryl... Míno, užij si ho! A samozřejmě děkuji za půjčení.








38 komentářů:

  1. Ty malé zlaté krystalky se mi v tom hrozně líbí :) asi si ho taky pořídím :D

    http://sunnyym.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen jestli ho ještě seženeš, je to zimní limitka :-)

      Vymazat
    2. jo tak :) tak třeba někde ve výprodeji bude :) díky za upozornění :)

      Vymazat
    3. Možné to určitě je, slyšela jsem, že na lov starých limitek je dobrý Schlecker :-)

      Vymazat
    4. Byla jsem v zapadlém DMku (v Mostě:) a tam mají lesky na rty, stíny a právě i laky na nehty z téhle limitky. Ale očekávám, že do Mostu se pro něj nikomu chtít nebude:) Nicméně mě štve, že musím dát tři vrstvy, poměrně blbě shne a k tomu to praskání (nejsi sama)...

      Vymazat
  2. Juchůůůůůů!! Děkuju moc, těším se na něj!
    Ale ty krátké nehty ti moc sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já děkuju! No, v reálu asi jo, ale ty fotky jsou nic moc, navíc teď vidím, jak je ten zlomenej prostředníček pořád výrazně kratší, musím to dorovnat, tzn, zase zkrátit, ach jo...

      Vymazat
    2. Jj, to máš pravdu, ale právě ten prostředníček je nejhezčí :D

      Vymazat
    3. Mám u něj kratší lůžko, teď jsem nehty odlakovala a koneček je stejně dlouhej jako u ostatních. Zajímavý, že s dlouhýma jsem to zvládala docela držet v rovině :-)

      Co že se z tebe stala taková bojovnice za krátký nehty? :-)

      Vymazat
    4. Takovej trapnej nápad, ale co aspoň zkusit zatím fotit druhou ruku?;-)

      Vymazat
    5. Víš, proč ti vždycky nacpu pravou ruku, když si chceš prohlídnout můj lak? Protože jako levák mám pravou děsně nešikovnou, takže levačka je vždycky horší. A navíc tam mám momentálně nehty stejně krátký :-)

      Vymazat
  3. Zajímavá barvička, ale taky by se asi nestala moje oblíbená.. Teď na to léto, je lehce vyblitá. :)
    Ale jsi strašně hodná, že jsi kamarádku pro to poslala a pak jí to přenechala :))

    http://michaela812.blogspot.com/2012/04/prvni-giveaway-je-tu.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona není hodná, to dělá jen z vypočítavosti, protože ví, že kdyby mi ho nenechala, že bych příště kvůli ní nelítala po celý Praze a nesháněla jí šminky :D

      Vymazat
    2. Nene! Přece bys mě chudinku nenechala tady na tom nevlídném severu bez šminek! :-D Co bych pro tebe neudělala, když se ti tak líbí a já bez něj žít dokážu ;-)

      Vymazat
    3. Už se těším až se přestěhuješ, budem honit my tebe:-D

      Vymazat
    4. Klíďo, já ráda nakupuju i pro jiné! :-)

      Vymazat
  4. Přiznám se, že jak mám ráda všecko třpytivé, tak z téhle limitky mě neposadilo na zadek vůbec nic. Tím spíše ne bílý lak :D Když už světlý, tak raději nějaký frost, s tímhle bych byla asi nervózní.
    A ty nehty se mi takto líbí, chápu že jsi nesvá z té délky, ale pravděpodobně ti je nikdo jiný, krom tebe samotné, nezkritizuje, takže klííd :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A není mi jasný, proč mi tady ten formulář nedovolí přihlásit se pod naším wordpress ID, asi je to zas nějaký rozbitý (jiný profil než na Googlu mi to teď nedovolilo). Chjoo. Tedy ještě podpis - Verunka (pod Googlem totiž často komentuje Verča a.k.a. Veronika)

      Vymazat
    2. Jee, tak to se omlouvám, rozbila jsem to já. Chtěla jsem zakázat komentování anonymů a nějak jsem nevěděla, jakou jinou možnost zvolit a tak jsem povolila jen uživatele s google účtem. Teď už by to mělo být v pořádku, tak to pak když tak zkus :-)

      Vymazat
    3. Bezva, už to tam vidím :)
      A na anonymy se vykašli a jeden po druhém je maž, ne?

      Vymazat
  5. Pidi nehty? Tomuhle ja rikam dlouhe :D STrasne se mi libi tenhle typ zarovnani, mam ale desne siroke luzko, takze na mych nehtech to proste nikdy nevypada hezky:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho právě moc široký nemám a když je ještě takhle zkrátím, přijde mi, že tam skoro nemám co lakovat :-D

      Vymazat
  6. Chápu, mně se krátké nehty taky lakují mizerně... Prostě mám široký nehty a nejsem úplně přesná, takže když jsou krátký, nejde mi to, protože chybí ta plocha, abych se mohla řádně rozmáchnout. :-) Já nejsem moc precizní, takže jsem s tím u sebe nějak smířená. Zase je nenosím moc dlouhý, maximálně tak jako teď ty, protože pak už mi to vadí (zejména při klapání na klávesnici mě to dost irituje). (Krátký nehty jsou teda u mě ostříhaný až těsně k lůžku. Jsou pohodlný, ale ošklivý, delší mi udělají krásně elegantní ruku. :-)

    (Účtem u Wordpressu se mi taky nějak nejde přihlásit a jinak vlastním bohužel jen nepoužívaný google účet... Nepřijde mi šťastné odstřihnout od možnosti komentovat všechny, kdo nemají a nechtějí si zakládat účet u nějaké služby.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže ono tam bohužel moc možností není, pokud chci zakázat anonymní, mám na výběr jen ze tří variant - můžu povolit komentáře jen sobě :-D, uživatelům s účtem google nebo obecně registrovaným uživatelům, což by mělo jít předpokládám i s účtem u Wordpressu.

      A jinak přesně, taky mi vadí ta nemožnost se rozmáchnout štětečkem, jen se rozjedu, je konec nehtu, otrava :-D U mě jsou samozřejmě taky krátký úplně bez bílých konců, dva nebo tři týdny zpět jsem je takový měla, teď trochu povyrostly, ale stejně mám raději delší.

      Vymazat
    2. Nemyslím, že sis moc pomohla. Taky jsem, ač mám nějaký účet, anonym, o kterém nic nevíš. Jestli do políčka vepíšu nějaký nick anebo se nejdřív přihlásím kamsi a nicneříkající přezdívka bude vidět až následně je skoro jedno. :-) Přátelské doporučení, dělej, jak míníš, ale mě jako uživatele nutnost kamkoli se registrovat a následně se hlásit hrozně otravuje, jsem líná dělat práci navíc jako je pamatování si hesel. :-) Myslím, že těch pár trollů má smysl smazat (nebo na ně prostě kašlat) a ne kvůli nim komplikovat život zajisté většímu množství slušných lidí.

      Vymazat
    3. Nejde jen o ty negativně anonymní komentující. Já bych si ráda komentáře spojila s jedním nickem, ale to dost dobře nejde, když jich je spousta anonymních. Registrace je otázkou chviličky, prohlížeče si dnes dokáží pamatovat hesla i udrží člověka přihlášeného, takže tohle opravdu za práci navíc nepovažuju.
      Zatím to nechám takhle, pokud by si stěžovalo víc čtenářů, tak třeba podlehnu a zase povolím komentování všem, uvidíme.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  7. Pro tebe možná pidi nehty, ale mně se strašně líbí. ;)
    Crystalliced limitka mě co se laků týče nechává chladnou, ale pravdou je, že všem nehtům musí dodávat takový upravený vzhled...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, takže pro argument, že s takovýma nehtama ten Elf nemůžu dodělat, asi pochopení mít nebudeš, viď :-D

      Vymazat
    2. Hele, kdybych nebyla se svýma nehtama spokojená já, taky by přes to vlak nejel. Takže ačkoliv se mi tvoje kraťásky líbí, mám pro tebe pochopení. :D <3

      Vymazat
  8. Krátké jsou super, já nalomila ukazovák, při depotování tvářenky, takže taky mám teď velmi krátké.

    Lak se mi moc nelíbí, ale to je mou antipatií k těmto typům barev :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že i přestože se ti lak nelíbí, našla sis čas na komentář :-)

      Vymazat
  9. Ty krátký nehty ti fakt sedí:) Já jsem na krátký úplně ujetá. Krátký nehty a tmavý laky, ideální kombinace. Tahle limitka mě v drogerce celkem zaujala kromě laků, ovšem upatlané otevrené rozjasňovače mě teda nelákaly. A když jsem pak četla o lacích a začly se mi líbit, už bylo po limitce.

    OdpovědětVymazat
  10. Na světlé laky moc nejsem, ale tenhle se mi líbí moc, už jen kvůli těm třpytečkám :)

    OdpovědětVymazat
  11. jestli jsou tohle pidi nehty, tak ani nechci raději vědět, co mám pak já :-) nicméně, mě se kratší nehty líbí víc, přiznám se, že když občas narazím na nějaký blog a majitelka má až moc (na mě) dlouhé nehty, musím ten blog hned zavřít, protože mi to přijde až nechutný. asi sem fakt divná! 8-) tenhle lak mám taky doma, ale na něj jediný se nedostalo ještě když byla LE aktuální, nějak jsem na něj neměla chuť

    OdpovědětVymazat
  12. Láček mám také a moc se mi líbí :) Jinak nehty máš perfektní jako vždy, i kratší vypadají moc pěkně a upraveně :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojky, velmi sa mi paci tvoj blog...budem sem chodit odteraz castejsie..ja som uplny fanatik na modu, kozmetiku a licenie, takze som si tiez zalozila svoj blog s budem rada, ked sa tam pridete pozriet :) http://znackovakozmetika.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat