středa 7. července 2010

Zoya Ivanka

Tak já teda nevím, jestli budeme s Ivankou kamarádky, dost mě zklamala, holka jedna. V lahvičce se tváří jako střední zelená se světle zelenýma a zlatýma třpytkama. OK, to by bylo i na nehtech. Ale ta lahvička navíc vypadá, že má v určitém úhlu odlesky modré! Ale asi je to jen optický klam, na nehtech po nich není ani památky. Což je velká škoda, dělalo by to ten lak ještě mnohem hezčí než je. Lakovalo se s ním nádherně, ačkoli na těch krátkých nehtech se pořádně nevyřádím, moc mi to s nima nejde a tak to mám dost zprasené, jak jsem se snažila dostat co nejvíc ke kůžičce *oops* Ale je to opět jeden z laků, který zaujal mé okolí a byl velmi chválený, takže to je velké významné plus.





5 komentářů:

  1. Zanedlouho o ní budu psát taky. Máš jako vždy krásné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, Soni, těším se na tvůj post :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To zase bude jeden z těch láčků, co mě na fotce nezaujmou, ale kdybych jí viděla naživo, tak se do ní pravděpodobně zamiluju :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ach jo, když já se téhle kolekci vyhýbám, jak se dá :( Chci je skoro všechny!

    Peti, je úžasný! Začni fotit a lakovat nějaké hnusné laky, které nepotřebuju :D ;) A krátší nehty Ti taky sluší ;)


    Bára

    OdpovědětVymazat
  5. Ty víš, že na tyhle barvy nejsem, ale když už zelenou, tak jedině Ivanku;-)

    OdpovědětVymazat