úterý 27. července 2010

OPI Rosy Future

Co bylo už není… Dřív jsem milovala sheer laky s perletí, ale z ničeho nic mě to přešlo a teď už mě nebaví a pomalu se všech zbavuju. Tento je světloučce růžový a perleť hází zejména modré odlesky – zase ta modrá, kterou u růžovek prostě nesnesu, no. Na fotce mám 4 vrstvy, ale v jedné či dvou by byl určitě super na francii, pro někoho kdo by to psychicky ustál, což já nejsem :-D




9 komentářů:

  1. Nevím proč, ale něčím mi to připomíná You´re a doll, ale asi je to létem, přijde mi vysloveně divná. Na zkoušky fajn.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě zase připomíná Princesses rule. :) Náhodou je fajn, třeba se bude někdy hodit. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ona je to totiž tak krásná a záhadná barva, že jí foťák nemůže zachytit. A mohu potvrdit, že ve dvou vrstvách na francii je úžasná!

    OdpovědětVymazat
  4. Viennettko, co máš proti?! Zrovna tenhle jako jeden z mála mám taky! :D A Tvým ručkám sluší :P

    Bára

    OdpovědětVymazat
  5. Chm, chm, chm, pořád nemám názor na modré odlesky v růžové. Asi bych si měla nějaký takový lak koupit, abych věděla, jak jsem na tom. Peti, ale sluší ti. :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Dneska jsem projížděla statistiky a celkem by mě zajímalo, proč je tohle nejvíc zobrazovaný příspěvek... Brazilský keratin je celkem oblíbený, ale tenhle lak má dvojnásobnou návštěvnost! Proč, co na něm máte?? :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Takéto laky s perletou tiež nemám rada...

    OdpovědětVymazat
  8. no bez tej perlete by bol isto krajsi:)
    http://biancaprincipessa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. tento jsem dostala od mé drahé kamarádky a taky si nějak nejsem jistá... dřív pro mě takovéhle růžovky byly supr,ted mám nějak pocit, že jsem z toho vyrostla už:/
    ale pracuje se mi s nim krasne:-)

    OdpovědětVymazat