pondělí 12. července 2010

China Glaze How about a Tumble

Dnes mám narozeniny a tak jsem vám chtěla ukázat, co jsem si koupila, nebo teda vybrala za peníze, co dostanu od rodičů. Bohužel jsem si ty nákupy ale špatně načasovala a ještě ani jeden z balíčků nedorazil, a tak jsem musela vymýšlet náhradní variantu. A co je tedy na mém dnešním příspěvku speciálního? How about a Tumble je můj nejoblíbenější lak! Je to holograf z mojí úplně nejoblíbenější kolekce vůbec - Kaleidoscope. Tahle kolekce už se nevyrábí a laky z ní už téměř nikde nejsou a já jsem měla docela stres z toho, že mi někdy dojde! A proto moc a moc děkuju Luciskovi a Mie, že mě zachránily, se třema lahvičkama už snad budu spokojená a budu si ho moct lakovat kdykoli na něj budu mít náladu a ne jen při výjimečných příležitostech jako doteď :-D Na fotkách mám 3 vrstvy bez nadlaku a lakoval se úplně pohádkově.




10 komentářů:

  1. Looks great! I wonder if Milani Digital is a dupe.

    OdpovědětVymazat
  2. K narozeninám spousty dalších láčků přeje sonidlo :)) A tento vypadá na tvých nehtech opravdu dobře!

    OdpovědětVymazat
  3. Veselé narozeniny a pohádkové lakování se všemi laky, viennettko :) Lak bude mít superhodnou maminku, to jsem ráda :D

    mia

    OdpovědětVymazat
  4. Všetko najlepšie a pevnú ruku pri lakovaní prajem :-)

    OdpovědětVymazat
  5. A je to potvrzený, jsi cvok!:-D
    Ale zajímalo by mě, kde je ten můj, když ty ho nemáš?:-DDD

    OdpovědětVymazat
  6. Peťulko, všechno nejlepší k narozeninám. A lak je nádhernej, ba přímo skvostnej.

    OdpovědětVymazat
  7. Peti, přeji ti všechno nejlepší k narozeninám, spoustu krásných láčků a hlavně pevné zdraví. :o) Tato CHG ti neskutečně sluší, takže chápu, že jsi ji chtěla do zásoby. :o)

    Edit: už z horka plácám blbosti, takže oprava :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Öykü: I think it´s more pink than China, HAAT is something between pink and purple - it´s cold pink... and this it the reason why I love China :-)

    Soni, moc děkuju :-) Dle tvého přání jsem se zařídila a samozřejmě si k narozkám dopřála pár nových laků :-D Brzy dám aspoň hromadné foto nových úlovků, bez tak jsi mi k velké části z nich byla inspirací :-)

    Mio, děkuji! Budu na něj hodná, slibuju :-)

    Veve: moc děkuji, snad se tvé přání vyplní :-)

    Dejni, tak to opravdu netuším, nevedu si databázi pohybu všech laků :-D

    Martinko, moc děkuji, jsi zlatíčko :-*

    Verunko, děkuju! Ono nejde ani tak o to do zásoby, jako že už se nedá sehnat, takže kdyby mi někdy došel, už ho prostě neseženu... ale takhle budu na pár let klidná :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Peti, já jsem totálně zpožděná a taky přeju všechno nejlepší k narozeninám. How about thumble je první holograf co jsem viděla naživo, takže památná chvíle :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Je úúúúžasný! Asi ho nutně potřebuju... kde se dá sehnat? :)

    OdpovědětVymazat