pondělí 7. prosince 2009

OPI Paint Your Toron - Toes Rose

Tohle je jeden z laků, který mám aniž bych po něm nějak prvoplánově toužila. Když jsem dělala společnou objednávku na Trans Design, stalo se mi vždycky že byl nějaký lak vyprodaný, někdo si to rozmyslel a podobně, takže mi tam vznikaly „díry“, které jsem se snažila zalepit tím, že jsem objednávala další laky pro sebe, aby se nezvyšovalo poštovné na jeden lak. A jak výběr těchto barev probíhal? Projížděla jsem nailgal nebo flickr, když jsem našla nějakou fotku, která mě zaujala, mrkla jsem na TD jestli tam lak mají a když měli, hned jsem ho hodila do košíku. Ano, nakupovala jsem laky na základě JEDNÉ a mnohdy neodpovídající fotky. Musím to ale zaklepat, protože takových laků mám asi šest a všechny se mi buď hodně líbí, nebo mi aspoň přijdou něčím zajímavé, u žádného jsem si neřekla že to byl úlet a že se ho musím okamžitě zbavit.

Takže tenhle lak je ten zajímavý :-D On by byl krásný, jenomže má jeden velký problém, se kterým se v poslední době setkávám u vícero laků a to, že to krásné a zajímavé z lahvičky se mi nedaří dostat na nehty. V případě Toron – Toes Rose mluvím o zlatých odlescích. V lahvičce jsou viditelné dost dobře, ale na nehtech je to čistá červeno-růžová barva, zlatá se jí ani nedotkla. Moc tomu nerozumím, jak je to možné :-( Na fotkách mám 3 vrstvy a ano, vím že mám na takovou barvu příliš dlouhé nehty *oops*, pokusím se toho na příště vyvarovat :-)



2 komentáře:

  1. Tak tenhle lak mě překvapil, čekala jsem úplně jiný efekt. Díky :)
    Nuf

    OdpovědětVymazat
  2. Nufi, a jaký efekt jsi čekala? Uvažovala jsi o koupi a moje fotky tě odradily? ;-)

    OdpovědětVymazat