úterý 22. prosince 2009

OPI Florentine Fuchsia

Opět děkuju Andulce za půjčení tohohle laku. Tentokrát jsme si role prohodily, ona je z laku znuděná, já nadšená! :-D Líbí se mi hrozně moc, i když všeobecně mě čistě krémový lak nadchne málokdy. Byla jsem i rozhodnutá si ho koupit, ale jak jsem psala v minulém příspěvku, Conquistadorable Color je velmi podobná barva, takže mi bude stačit (to srovnání určitě ještě udělám než lak vrátím :-)). A poslední fotku jsem slíbila Fialce, moje nepovedené razítkovaní s China Glaze 2030 :-)




3 komentáře:

  1. Ty kecko...kde je nějaká nepovedenost?! Moc hezký :) všechno.
    Koukám, že už fungují i hezké odkazy, to mám radost.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to křivý, ty nejmenší hvězdičky nejsou natisknutý, malíček se mi rozmazal... mám pokračovat? :-D Ale i tak jsem ráda že se ti to líbí :-)
    Jojo, odkazy se nějak umoudřily, snad jim to chvíli vydrží :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Si na sebe moc kritická, povedlo se ti to. Ten OPÍk je super, takový jakože jelly. Sluší!!!

    OdpovědětVymazat