středa 2. prosince 2009

Denní líčení

Artdeco báze pod oční stíny
MAC pigment Your Ladyship
MAC pigment Jardin Aires
MAC mono Style Snob
Inglot pigment
bílá a hnědá tužka Gabriella Salvete
Stila báze pod řasenku
řasenka Astor Big and Beautiful
Smashbox gelové linky (prostřední barva)
Elf Shimmer paletka (pod obočím)






9 komentářů:

  1. moc hezké líčení a chválím smetáčky ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Wau nadherne liceni a moc moc krasne rasky!:) Petiku, co to mas za rasenku?

    OdpovědětVymazat
  3. No nádhera, závidím, že můžeš jardin nosit i v zimě :) mě neslušííí.

    OdpovědětVymazat
  4. Bubí, smetáčky? Jako ty vypelichaný tři chlupy, co je každej jinak dlouhej? Zase je nějaký špatný období a začaly mi řasy hrozně padat, každý den při odličování z každého oka minimálně dvě :-(

    Dianko, moc děkuju :-) Řasenka je obyč drogerková Astor Big and Beautiful, mám ji na té poslední fotce hned nad Stila bází ;-)

    Fiali, právě že Jardin mi nesluší ani v létě, já se v těch odstínech dozlatova moc necítím, šedé/stříbrné jsou mnohem lepší :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Máš to krásné! Vážně Ti to sluší, takže NEsluší vymaž ze slovníku ;)
    A jaká je paletka ELF?! Vypadá hodně dobře...

    Bára

    OdpovědětVymazat
  6. Baru, moc děkuju za pochvalu :-) Paletku ELF mám teprve pár dní, ale jsem s ní spokojená strašně moc, podle mě je pod obočí naprosto ideální :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Krasne, prirozene liceni :) Moc se mi to libi.

    OdpovědětVymazat
  8. Suzie, Yarisse: děkuju, holky, mám radost že se vám to líbí :-)

    OdpovědětVymazat