středa 30. prosince 2009

Color Club In Bloom

Dneska tu mám jeden láček na přání, růžovej krémík :-) No, upřímně řečeno, vytáhla jsem ho z přebytkové krabice, kam původně letěl nevyzkoušený, protože podobnou barvu už mám. Ale kdybych neměla, tak si ho určitě nechám, protože barva je to krásná, taková slaďoučká bonbonková nebo barbínkovská :-) Ve skutečnosti je o něco tmavší než na fotkách, mám 3 vrstvy a lakovalo se s ním moc dobře, i když je to miniaturka. Razítkovala jsem s China Glaze Admire.



5 komentářů:

  1. Nádherný lak, super razítka a ještě hezčí nehtíky! Co dodat? :)

    OdpovědětVymazat
  2. júúúú konečně růžovej krémík, a takovej krásnej! díky díky za splněnou písničku na přání:) no a neni s nim hned život lepší?

    OdpovědětVymazat
  3. Co dodat? Že je Fialka velká lichotnice! :-*

    jůůůů konečně Andulka na mým blogu :-D jsem ráda že se mi podařilo se ti zavděčit :-) a ano, růžová a žlutá jsou pro mě ty nejpozitivnější barvy, takže díky tobě za vylepšení jednoho nudného zimního dne :-)

    OdpovědětVymazat
  4. souhlasím se vším, co bylo napsáno, super nehtíky, krásné razítkování a opravdu božsky střelená růžová, to je jak žužu ;-)

    OdpovědětVymazat