pondělí 4. dubna 2016

Color Club Date with Destiny

Nový holograf v mojí sbírce nemůže zůstat dlouho bez povšimnutí, takže přišel na řadu hned při následujícím lakování, poté co dorazil. Barevně to není můj naprostý favorit z kolekce, tím je What´s Your Sign, ale ten mi bohužel utekl (edit: už ho mám také), a tak mám aspoň tento jako útěchu (děkuji, Baru!), protože také není vůbec špatný, je na krásném druhém místě. Líbí se mi a připomíná mi A England Princess Tears, ze kterého jsem moc nadšená nebyla, protože je hodně vodový a špatně kryje. CC oproti němu kryje skvěle, až mě to překvapilo, skoro by stačila jen jedna vrstva, ale tu nikdy nenechávám, takže mám dvě. Zklamalo mě schnutí, protože u holografů jsem zvyklá na bleskové, ale u tohohle kousku bylo velmi dlouhé i s nadlakem. Čekala jsem minimálně půl hodiny, a když jsem pak začala normálně fungovat, po chvíli jsem si všimla, že tady mám rýpanec, tady otisk… Po zaschnutí ale zase držel perfektně celý týden, dokonce ani konce nehtů se neošoupaly. Takže tenhle lak vlastně popřel všechno, na co jsem u holografů zvyklá, veškeré vlastnosti jsou úplně opačné – dobré krytí a dlouhá výdrž je vyváženo pomalým schnutím. Odstín je ale vážně krásný, navzdory tomu, že ve stínu vypadá obyčejně a jsou i trošku vidět tahy štětečkem (a taky ta rýha v oblasti mezi plochou a okrajem nehtu, jak jsem psala nedávno u OPI Let´s Be Friends!) a fialový odlesk je v reálu výraznější.









1 komentář: