pondělí 21. března 2016

OPI Let´s Be Friends! + srovnání s OPI Mod About You

Hned jak jsem dala na Instagram fotku nových laků z OPI kolekce Hello Kitty jste mi psaly, že byste rády brzy viděly fotky a já jsem si je také kupovala s tím, že je chci mít a nosit co nejdřív a nečekat, jestli budou na Interbeauty nebo ne. Jenže jsem tragická a i když mám nafocené tři, suším si je už přes měsíc v konceptech, takže fotek se za tu dobu všude vyrojilo spoustu. Ale lepší pozdě než nikdy, takže tady je první z nich. 

Let´s Be Friends! pro mě byl jasnou volbou, pro růžové mám slabost obecně, ale úplně nejvíc pro tmavé fuchsiové a pak právě ty světlounké, co mají téměř blíž k bílé než k růžové. Je to krásná, čistá a něžná barva, která nemůže urazit žádnou příležitost. Vyžaduje při lakování trochu snahy, aby stačily dvě vrstvy, já moc šikovná nejsem a na některých nehtech jsem měla lysiny a přidávala jsem vrstvu třetí. Mám k němu jednu výtku, i když nevím, jestli za to může přímo lak samotný, nadlak, nebo technika lakování. Občas se mi totiž stane, že v místě, kde začíná volný okraj nehtu, se mi vytvoří taková prohlubeň, kde je méně laku než na ploše a na okraji se pak udělají takové "bambule"... Moc nerozumím tomu, proč se to děje, nehet mám jinak rovný a zdaleka všechny laky mi to nedělají. Zatím podezírám nadlak, ale musím to ještě víc prozkoumat. Výdrž nebyla z nejdelších, ale u světlých barev se to dá čekat, tam je kdejaká nedokonalost ihned vidět, takže je to lak tak na den až dva, pak začnou být vidět ošoupané konečky a taky mi popraskal. Přesto mu to odpouštím a těším se, až ho zase nalakuju, protože je to Kitty a protože ten odstín je prostě nádherný :-) 









Srovnala jsem ho se starším oblíbencem Mod About You. V lahvičkách jsou si docela podobné - vlevo Mod About You, vpravo Let´s Be Friends!.


Na nehtech je ale rozdíl velký, vlastně jsou každý úplně jiný :-) Let´s Be Friends! je studenější a má větší podíl bílé, Mod About You je více prasátkově růžový. Původně jsem myslela, že kvůli koupi Kitty budu mít důvod dát MAY pryč, ale protože si nejsou podobné tak jak jsem si myslela, ospravedlním si vlastnění obou. Navíc MAY je i po letech, co ho mám, krásně tekutý a perfektně se lakuje, lépe než Let´s Be Friends! a dvě vrstvy mu naprosto stačí. Je to tedy 1:1, protože odstín se mi víc líbí u Friends.
prsteník, ukazovák - OPI Mod About You
malíček, prostředník - OPI Let´s Be Friends!




4 komentáře: