sobota 2. ledna 2016

OPI Underneath the Mistletoe

Zdravím vás u prvního příspěvku v roce 2016! Původně jsem tento post plánovala ještě na prosinec, ale v roce 2015 jsem blogování nedávala tolik, kolik bych chtěla a 56 nebo 57 postů už není takový rozdíl. Přijde mi škoda, že jsem promarnila přes 300 příležitostí, kdy jsem mohla něco napsat, protože materiál na to mám. Proto jsem se rozhodla soustředit na nový rok a jako předsevzetí si dávám alespoň 150 postů, tak snad mi elán vydrží, než se k tomu dopracuju :-) Nadále bude blog převážně lakový, každý měsíc vám ukážu, co jsem si koupila a ráda bych se vrátila zase k recenzování ostatní dekorativky a péče. Ne tak jako dřív, chci články udělat stručnější a místo zdlouhavého popisu jak vypadá balení jen vypíchnu to, co mi přijde důležité. Snad vám tenhle koncept bude vyhovovat a alespoň občas si nějaký můj článek rozkliknete :-)

Teď už ale k laku Underneath the Mistletoe, který jsem si vybrala jako štědrovečerní. Sama sebe jsem tím trochu překvapila, že jsem měla náladu na klasické vánoční barvy, jako jsou červená a zlatá. Nemohla jsem se rozhodnout jen pro jednu, a tak jsem je nakonec zkombinovala - na prsteníčku mám Golden Rose Galaxy 18, kterému v budoucnu věnuji samostatný post, nechci ho soudit po použití na dva nehty. OPI si z osmi nehtů zhodnotit troufnu, ačkoli nevím, jestli informace ohledně výdrže budou relevantní, protože jsem o svátcích hlavně odpočívala a fyzicky vlastně nic nedělala :-) Uklizeno bylo, na obědy jsem chodila k rodičům, takže ani vařit jsem nemusela, dva dny jsem strávila na cestách za příbuznými... Takže těch pět dní, kdy jsem ho nosila, vypadal lak pořád perfektně, jako čerstvě nalakovaný. Pracovalo se s ním moc dobře a dvě vrstvy byly naprosto dostačující. Odstín je takový typicky vánoční, ostatně je také z vánoční kolekce z roku 2013, jejíž tváří byla Mariah Carey. Je stále k sehnání, kdyby se vám náhodou líbil a já ho můžu jenom doporučit.










4 komentáře: