sobota 7. listopadu 2015

Catrice Playing in Lavender Heaven

V Rossmannu můžete aktuálně najít ve slevě Catrice limitku Doll´s Collection. Pro mě je jednou z těch kolekcí, kde jsem nenašla vůbec nic must have, takže za plnou cenu jsem nekoupila nic a tenhle lak jsem koupila už zlevněný a asi jen protože jsem nemocná a odejít z drogerky, aniž bych si koupila aspoň jeden lak, dokážu jen málokdy. V umělém osvětlení prodejny se mi líbil, hezky se třpytil, ale víme jak tahle světla lžou a realitu jsem čekala mnohem nudnější, což se potvrdilo. V reálu je vidět jen lehounký shimmer, třpytečky se úplně ztratí a nejsou vidět ani na slunci. Odstín je ale pěkný, fialovošedý, blíž k té fialové, za což jsem ráda a proto jsem si ho taky pořídila, šedé laky mi přijdou smutné a moc je nenosím. Je lehce vodovější, dvě vrstvy se mi nezdály úplně dokonalé a tak jsem přidala ještě třetí, navzdory tomu dobře schne, a tak jsem ho nechala bez nadlaku. Později jsem toho litovala, protože se mi na několika nehtech objevily bublinky. Výdrž OK, světlé barvy toho snesou hodně a čtvrtý den, kdy jsem odlakovávala, prakticky vůbec nebyly vidět žádné vady, kromě jednoho škrábance. Pro mě je to fajn barva na podzim, takový kompromis mezi oblíbenou fialovou a šedou, ale nemyslím si, že by zrovna tohle byl lak, který by měla mít doma každá z vás.









5 komentářů:

  1. Vypadá krásně, já mám šedé laky moc ráda, nedávno jsem si pořídila matný šedý od Miss Sporty a jsem s ním spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  2. wow, je to neobvyklý lak na nehty, ale teď do toho zimního období bude super, asi na něj juknu! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  3. Odstín hezký, jen mi podle fotek přijde, že pruhuje ...? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vůbec nevidím fialový podton...pro mě je to čistě světle šedá :) Ale líbí se mi, na zimu rozhodně :))
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Vôbec takéto odtiene nenosím, ale tvojich dokonalých nechtoch vyzerá skvelo! A pripomína mi moju spolubývajúcu na intráku, ktorá nosila len šedo-strieborné laky :)

    OdpovědětVymazat