středa 12. srpna 2015

OPI Kiss Me I´m Brazilian

A je tu další letní růžový odstín. Kiss Me I´m Brazilian je, jak název napovídá, z brazilské kolekce z loňského roku. Líbil se mi z ní opravdu jen jeden odstín - Live.Love.Carnaval, který jsem si také koupila hned po uvedení kolekce do prodeje na ebay. Později na veletrhu Interbeauty jsem dokoupila i tuto růžovku a dobře jsem udělala. V lahvičce se tváří poměrně nenápadně, taková střední barbínovská růžová, jakou jste už určitě viděli stokrát. Ale na nehtech je mnohem hezčí, tmavší a zářivější. Na slunci nebo s bleskem se fotí jako neonka, ale tou není, je to jen výrazná, sexy a ženská růžová. Lakuje se moc dobře, stačí jí dvě vrstvy a sama o sobě zasychá do vysokého lesku. Výdrži nemám co vytknout, nosila jsem ji týden a měla jsem jen lehce ošoupané konečky. Co vám budu dál povídat, líbí se mi moc a jsem ráda, že ji ve své sbírce mám. 








2 komentáře: