úterý 28. října 2014

OPI I Have a Herring Problem

Smutná podzimní série ještě jednou a naposledy, v listopadu už v těchto barvách pokračovat nechci a rozhodla jsem se, že se vám naopak pokusím tenhle podzimní měsíc rozzářit letními barvami. 

I Have a Herring Problem je z holandské jarní kolekce z roku 2012. Vytáhla jsem ho teď proto, protože pokud jste byly na Interbeauty, tenhle a i pár dalších kousků ze zmiňované kolekce jste si mohly ulovit ve výprodejovém košíku za 95Kč. Mimochodem tam byl třeba i Dutch ´Ya Just Love OPI?, což teda nechápu, to takovou pěknou fialovou nikdo nechce?? I Mína ji do koše nakonec vrátila s tím, že fialovou nenosí, pfff... Já bych ji brala hned, nemít už ji dávno doma za plnou cenu, že! Ale tohohle šedomodráska jsem tam nechala s naprostým klidem. Zase jeden takový přešlap, říkala jsem si, že když má stříbrný shimmer, bude se mi líbit... No, nestalo se tak, není to nijak lichotivá barva a prostě mi neslušel a vylučovací metodou jsem dala šanci pouze jeho kolegovi I Don´t Give a Rotterdam!. Mám 3 vrstvy s nadlakem.









5 komentářů:

  1. Táto holandská kolekcia sa mi dodnes veľmi páči a tento tu je veľký krásavec. Veľmi zaujímavý :)

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem si nedávno koupila prvního Opíka, právě z holandské kolekce (Kiss me on my Tulips) a jsem moc spokojená! chci jich mít mnohem víc :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle bych určitě nevynechala, vidět ho tam, ale v sobotu už to bylo docela vybraný. :D I tak jsem tam našla pár krásných kousků, ovšem tenhle...♥

    OdpovědětVymazat
  4. to je krasavec, jakto že jsem ho v tom košíčku neviděla? :D

    OdpovědětVymazat