pondělí 2. června 2014

Gabriella Salvete Galaxy

Co já a Sugar kolekce od Gabrielly? Líbí se mi, ale ne zase až tak moc abych pro ně běžela v den uvedení do prodeje a dala za ně 90Kč. Proč, když vím, že když si chvilku počkám, určitě na ně bude nějaká sleva. A taky že ano, kupovala jsem je v Tetě v akci 2+1 zdarma a ještě ji zkombinovala s kuponem na 20% slevu na celý nákup. Původně jsem jich chtěla pět, všechny až na ten oranžový, ten bych mít nemusela. Měla jsem za něj vymyšleného náhradníka, bohužel mi ale nebylo přáno a červený byl vyprodaný a za něj už mě náhrada nenapadla. Proto jsem si odnesla pouze tři kousky - modrý, vínový a světle růžový.

Vínový je pro mě jasný favorit, ale protože jsem zrovna odlakovala lak fuchsiový, chtěla jsem větší změnu a jako první sáhla po modrém Galaxy. Byl tekutý tak akorát a perfektně se lakoval vůbec jsem ho nemusela začišťovat a takové laky mám samozřejmě nejraději. Dala jsem tři vrstvy, aby barva byla pěkně sytá a výrazná. Původně jsem myslela, že použiju trik s odlakovačem, na který přišla Nikol, ale nakonec se mi to líbilo takhle, přišlo mi, že bílých částeček je tam dostatečné množství a jsou i pěkně viditelné.  

Poměrně rychle se mi ošoupaly konečky, ale to byla jediná vada na kráse, jinak jsem ho odlakovávala šestý den s jedním malinkým odštipkem. Takže výdrž hodnotím jako velmi dobrou. Co mě ale hodně zklamalo, bylo odlakování. Odhadla jsem, že by to mohlo jít bez alobalu a taky že ano, sice to trvalo trochu déle a musela jsem víc přitlačit, ale dolů šlo nakonec vše. Bohužel málem i nehty! Bílé kousky se tedy nezdají, ale jsou pěkně ostré a několik nehtů mi nehezky poškrábaly. Příště tedy na tenhle typ laku beru alobal, ať si kdo chce co chce říká, pro mě je to šetrnější metoda odlakování. Malé plus za to, že mi vůbec neobarvil nehty.

Poničený povrch nehtů mi trochu zkazil radost z laku, ale udělala jsem si P-shine a snažím se na to zapomenout, protože jinak je opravdu moc krásný a dobře se mi nosil.

Jaké jsou vaše zkušenosti s odlakováním Sugar laků? Jsem jen já takový ras, že jsem si nehty dokázala poničit, nebo se to někomu stalo také? 









11 komentářů:

  1. Tedam, to docela koukám... Mně to s nehty nic neudělalo, ale je pravda, že já je odlakovávala jinak - prostě si nastříhám vatový tampónky na menší kousky, na každý kápnu odlakovač a pak přiložím na nehty a nechám to tam tak minutku. Pak jen stáhnu. A tohle dělám téměř u všech laků (u krémovek nestříhám, jen trochu dýl počkám), protože klasickým šmrdlavým odlakováním se mi hrozně vysušují a ničí nehty :/

    OdpovědětVymazat
  2. Čéče, ale zdá se mi, že i přes tři vrstvy ti prosvítají konečky, to je docela na houby:-(

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám jen ten vínový a zatím jsem ho nelakovala. Mordý Ti sluší

    OdpovědětVymazat
  4. já mám jen pískáče, ale asi je všechny vyhodím, nebaví mě si po každým nalakování pak čtvrt roku léčit nehty, který kvůli nim nevyrostou ani 3 mm ... takže jo, škrábou jak prase

    OdpovědětVymazat
  5. já mám naštěstí nehty odolný, i když jsem na ně zlá a dám na ně geláky a pak po servání pískáče tak mi prostě drží.. ale tenhle vypadá luxusně

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  6. Já si asi po odlakování ničeho nevšimla a to jsem si s tím taky zrovna 2x nehrála. :)) Jinak Galaxy je super, ten mám ráda... ale to já všechny Sugar. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti sluší, ale já jsem přeci jen zvolila jemnější, fialkovou 01ku. S odlakováním jsem taky žádnej problém neměla, to je zvláštní....

    OdpovědětVymazat
  8. Koupila jsem si dva, ale hlavně jsem si šla pro tenhle modrý. Nakonec mi moc nesedí, prostě se mi zbarvuje na nehtech do trochu jiného odstínu a nelíbí se mi. Najednou mám pocit, jako bych měla zažloutlé nehty pod lakem, i když dám dvě vrsty. Mnohem víc mi sedí ten druhý, který jsem si pořídila, světle fialový.

    OdpovědětVymazat
  9. Taky se mi povedlo si jeden nehet poškrábat, stačilo nebýt netrpělivá a ty nastříhané tamponky nasáte odlakovačem s acetonem nechat déle - rozhodně nedrhnout násilím. Až na to delší odlakovávání jsou ale krásný a chtěla bych je téměř všechny..

    OdpovědětVymazat
  10. Mám ten červenej. Dolů jsem ho dala odlakovačem z acetonem. Šlo to líp než pískáče. Nepoškrábalo se nic, ale já vždycky po použití odlakovače s acetonem hned dávám péči. Vysušuje to. Pod pískáče už dávám tenkou vrstvu školního lepidla na papír, pak to jde sundat ok. Dokud tu nebude O.P.I. Glitter off, musím použít takovou primitivní metodu.

    OdpovědětVymazat