čtvrtek 12. prosince 2013

L´oréal Color Infaillible 027 Goldmine

Recenzi na jeden ze stínů Color Infaillible už jsem kdysi psala. Bylo to v návalu nadšení z pořízení prvních kousků a detailněji jsem vám ukázala Flashback Silver. Musím říct, že za rok a půl se toho mnoho nezměnilo, pořád tyto stíny miluji a pořád nakupuji nové a nové odstíny. Pevně doufám, že jednou vytvořím post se všemi, které už jsem doma nasyslila - počátek příštího roku bych ráda věnovala restům a recenzím, které neustále odkládám, takže i tento post bych tam ráda zařadila.

Dnes je ale opět hrdinou jen jediný odstín, naposledy pořízený Goldmine. Rozšíření nabídky odstínů mi nemohlo ujít a tento mi naprosto učaroval. I když jsem se snažila odolávat, moc dlouho mi to nevydrželo a při třetím okukování mi skončil v košíku. A nákupu vůbec nelituji, protože je úžasný, skvělý, vlastně téměř dokonalý a já si nemůžu pomoct a nosím ho téměř denně.

Pokud tyhle stíny znáte, konzistenci vám asi popisovat nemusím. Zase vytáhnu naše oblíbené slovo - stíny jsou máslové. V tomhle ohledu se může jít i slavný Urban Decay zahrabat, protože ač jejich stíny jsou skvělé a spousta odstínů si označení máslové zaslouží, tohle prostě nedokáží. Je neskutečně příjemné si něco tak hebkého aplikovat na víčko! Téměř všechny odstíny Color Infailible jsou hodně lesklé, ale jen málo z nich má glitry. Napadá mě snad jen Metallic Lilac, který má dost velké stříbrné třpytky. I Goldmine má třpytečky a má jich mnohem víc než ten fialový. Zato jsou ale drobnější a ve stínu drží, při aplikaci pod oko téměř nepadají. Po celém dni nošení už je to horší, sem tam na tváři nějakou neposedu najdu. No a když jsem si jednou dala se stíny šlofíka, to byl teprve průser, třpytil se mi celý obličej :-) Takže pokud vám padající třpytky vadí, raději od něj ruce pryč, ale jak říkám, při běžném nošení to není nic tragického, vlastně drží perfektně na to, kolik jich tam je.

Se třpytkami ještě nekončíme. Výsledný efekt, který vytváří, je jen těžko popsatelný a na fotkách se ho podařil zachytit jen zlomeček. Lesk sice vidíte, ale ten bohatý třpyt a odlesky bohužel ne. Navíc ten odstín zlaté je v mých očích dokonalý, studený a světlý, takový slavnostní. Myslím, že spousta z vás by řekla, že je tenhle stín až příliš třpytivý a hodil by se jen na nějaké večerní líčení. Ne že bych nesouhlasila, na ples či diskotéku bude zcela jistě ideální, ale mě to vůbec nebrání v tom, abych si jeho krásy užívala celé dny.

Pokud máte rády zlatou, doporučuji tento odstín v drogerii omrknout. Navzdory mírnému opadávání třpytek se stal mým miláčkem a od nákupu je nejčastěji nošeným stínem.






Srovnání s dalšími odstíny Color Infaillible: Hourglass Beige, Goldmine, Eternal Sunshine




10 komentářů:

  1. Taky mám ty stíny moc ráda. Ale nepořizuju si jich víc, protože mě štve všechno to šroubování a sundavání víček. Kdyby byly v paletě, koupím si ji hned.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak s tímhle já problém vůbec nemám, šroubování a otvírání mi vůbec nevadí, protože v mono stínech mám většinou mnohem větší poklady než v paletkách, tak mi to za to stojí :-)

      Vymazat
  2. Achjo... :) Ten je tak krásný a tak by se mi hodil do sbírky těchhle stínů... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já ještě žádný z téhle řady stínů nemám, ale pořád mě v drogérce lákaly a teď už asi vážně neodolám.

    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, často bývají v akci, tak si na nějakou počkej :-) Odstíny mají opravdu krásné, věřím, že si vybereš.

      Vymazat
  4. musím říct, že se mi tato zlatá líbí více než zlaté Color tattoo :)

    OdpovědětVymazat
  5. Aaaaaach, to je krása! Zlatú zbožňujem, a akurát žiadnu poriadnu nemám, na toto sa po výplate určite musím pozrieť (len keby som už nemala asi kilometrový zoznam, na čo sa musím po výplate mrknúť :D)!
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli žádnou jinou zlatou nemáš, tak tohle je jasná volba! :-)

      Vymazat