úterý 16. července 2013

Skladování kosmetiky - košíčky KIK

Skladování sbírky kosmetiky stále nemám vyřešené podle svých představ a dokud nebudu bydlet sama, nebude to nikdy dokonalé. Sním o velkém prádelníku se spoustou šuplíků, které budou rozděleny pomocí krabiček a košíčků na různá oddělení, kde pak budou jednotlivé produkty roztříděné podle druhu a značky. (Taky budu mít toaletní stolek, jehož návrh jsem si nakreslila už před několika lety a pořád mi připadá naprosto dokonalý...) Sehnat ale perfektní krabičky nebo košíky není úplně jednoduché. Krabice od beauty boxů jsou sice fajn, ale taky dost velké, takže se dají použít tak leda na makeupy nebo BB krémy. Já bych ráda něco malého, podlouhlého, kde budou věci úhledně naskládané za sebou a nevznikne chaos hned poté, co jeden produkt vyndám. Přesně na takové košíčky jsem narazila před pár dny v KIKu a tak vám přináším jejich fotky jako případný tip na nákup, pokud třeba náhodou sníte o podobném uspořádání jako já. 

Košíčky jsou balené po třech a stojí 25Kč. Jejich rozměry jsou 7x17cm u dna, 9,5x 19cm na vrchní hraně a výška je 5cm. Mají několik různých barev, kromě fialové jsem koupila ještě červené a pamatuji si, že tam byly ještě zelené. Jsou ideální zejména na tvářenky a pudry, ale využiji je i na stíny nebo menší paletky. Pokud nemáte stojánek na rtěnky, vejdou se vám tam i ty, případně lesky, tužky, řasenky, klidně i menší štětce! Záleží samozřejmě na vás. Já jsem si koupila troje, ale uvažuji, že si zajdu ještě pro další, protože až to bude aktuální, určitě nebudu moct nic podobného sehnat. A pokud ano, určitě ne za 8Kč za jeden košíček.

Co vy na to? Sníte o šuplíku s kosmetikou, nebo ji máte uloženou úplně jinak?



tvářenky Nars a E.l.f.


paletky Chanel, MAC, Avon, MUA


stíny MAC


8 komentářů:

  1. Jů, zrovna včera jsem si říkala, že se musím pustit do reorganizace šuplíků! Děkuju za tip, KIK mám přímo před nosem, tak se tam stavím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají za tu cenu super a je to efektivní způsob skladování. Až budu mít cestu kolem, určitě do Kiku mrknu. Díky za tip. R

    http://ultimatechic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. No, zrovna dneska jsem nad něčím podobným přemýšlela. dovezla jsem si z dovči v USA docela dost nové kosmetiky, ale vznikl tu jeden problém - nemám ji kam dát :-). Já totiž nemám kam dát ty košíčky, takže u mě je největší problém, kam uložit to, kde tu kosmetiku skladuji :-(. Nemám prostě ve skříňkách tolik prostoru a mám jich málo. A to si nemyslím, že buch té kosmetiky měla hodně, spíš je málo místa. Jinak já tu, co mám, skladuji v takových umělohmotných nádobkách z Hornbachu, které se dají skládat na sebe a myslím, že primárně slouží ke skladování nějakých šroubků :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S nedostatkem místa také bojuju, kosmetika vytlačila z mého pokoje už řadu věcí :-)

      Vymazat
  4. To je hrozně šikovný. Asi se budu muset vydat do Kiku.

    OdpovědětVymazat
  5. Super nápad, já jsem kosmetiku a laky na nehty naskládala do boxů a víček od senzaboxů a ladyboxů a mám to v šuplíkách v komodě :D A vypadá to i docela hezky a je to přehledný:)

    Missa*
    confinedbyvanity.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat