sobota 27. dubna 2013

Gabriella Salvete řasenka D´amore

Jsem si téměř jistá, že jarní novinky značky Gabriella Salvete už jste zaznamenali. Kromě čtyř třpytivých laků mezi ně patří i tato řasenka. Poctivě ji celý duben používám a tak je na čase shrnout dojmy, které ve mně zanechala, ačkoli tento článek možná bude ještě potřebovat update, protože vidím velké rozdíly mezi tím, jak se řasenka chovala když byla úplně nová a cca po třech týdnech používání.

Jednoduchý černý obal je klasika, nic proti němu nemám, ačkoli kdyby byla barevný, lépe by se mi řasenka hledala v kosmetické taštičce, protože tu mám také černou, ale to je jen můj osobní problém :-) Kartáček má poměrně zvláštní tvar a je umělý, což mi většinou nevyhovuje, ale s tímhle jsem se docela sžila. Zpočátku když byla řasenka úplně nová, tak nabíral hodně barvy a řasy slepoval. Také jsem kvůli tomu musela upravit způsob, jakým řasenku nanáším - jedna vrstva na první oko, jedna vrstva na druhé oko, druhá vrstva na první oko a druhá vrstva na druhé oko - mi bohužel nefungovalo. Než jsem nalíčila druhé oko, řasenka na prvním zaschla a druhou vrstvou jsem si řasy slepila. Proto nanesu vrstvu na horní řasy, poté na spodní a hned se vracím k horním, přidám druhou vrstvu a teprve pak líčím stejným způsobem druhé oko. To mi vyhovuje a výsledný efekt se mi líbí, řasy jsou pěkně zvýrazněné a zároveň neslepené.

K efektu, který řasenka zvládne bych řekla asi to, že hezky prodlouží, dodá i trochu objemu, výraznějšího natočení jsem si nevšimla. Na denní nošení je pro mě ideální, efekt se mi líbí rozhodně víc než u předchozí Diamante. S výdrží jsem zpočátku neměla problém, ale po třech týdnech používání začínám denně pod okem pozorovat opadanou řasenku. I přesto řasenku hodnotím kladně, doporučila bych ji kamarádce a kdybych neměla řasenek na tři roky dopředu, koupila bych si ji klidně znovu (teda znovu... tuto jsem vyhrála v soutěži na FB Gabrielly Salvete, takže bych si ji prostě koupila i za své peníze).







12 komentářů:

  1. Ty máš tak krásnou kukálu! Úplně závidím!

    OdpovědětVymazat
  2. jo, řasy s ní máš opravdu moc pěkné! ale mám stejný problém jako ty - řasenek mám zásobu na tři roky dopředu. takže to je důvod, proč si tuto řasenku nekoupím, i přes to, že mě hodně láká

    OdpovědětVymazat
  3. Prosím tě, můžu mít lama dotaz? Jak sis dokázala tak pěkně vyfotit oko? Psala jsem teď o své oblíbené řasence a článek bohužel zůstal bez fota, protože jsem to zaboha nemohla pořádně blejsknout, a to jsem se snažila snad hodinu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, já mám s focením očí taky problém, jen si nemysli. Nedokážu oko vyfotit na normálním denním světle, musím vždy s bleskem. A aby byl na fotce přesně ten úhel pohledu, jaký chci, pomáhám si zrcátkem, ve kterém kontroluju, co je na displeji :-)

      Vymazat
  4. Máš krásne oči a riasenka ti ich ešte pekne zvýraznila :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nevím, moc mě to neláká. Jsem věrná řasenkám od Maybelline :)

    http://secretofsparkle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám Maybellinky také nejraději, ale ráda zkouším novinky :-)

      Vymazat
  6. Já chci taky tak dlouhé řasy!!! :-)
    A jinak bych čekala spíš opačný efekt - mě se třeba s Alverde řasenkou nejlíp "kreslilo", když byla fungl nová. Nabírala barvičku akorát. Ale kolikrát jsem taky pod očima našla šmouhy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bebe, kde vidíš dlouhé řasy? :-)
      Já to mám většinou také tak, prvních 14 dní jsem z efektu řasenky nadšená a pak najednou přestane podávat dobré výkony a je spíš průměrná :-( I této už se to přihodilo, ale asi to bude i tím, že mi teď hodně řas vypadalo.

      Vymazat
  7. Tak teda já tuto řasenku mám taky ráda:) Při líčení mě štve, že se mi nevede, abych si trochu neušpinila oko, což je docela blbé, když se mi povede krásné stínování. Nevím jestli to je kartáčkem nebo čím. Ale to drolení:/ to mám k večeru taky pod očima

    OdpovědětVymazat
  8. Dík za recenzi, zřejmě při příští návštěvě drogerky bude v košíku :)))

    OdpovědětVymazat