pondělí 10. září 2012

Nákupy - dny Marianne a Interbeauty

Nákupy ze dnů Marianne na nás v posledních dnech vyskakují ze spousty blogů. Mně osobně to vůbec nevadí, právě naopak, jsem tvor zvědavý a ráda se dívám, co si ostatní nakoupili, tak snad to máte podobně a nebude vám vadit další takový post, tentokrát v mém podání.
Strávila jsem v Praze tři dny a nákupy jsem si užila dosytosti, začalo to v pátek v půl 11 v Douglasu a skončilo v neděli v 7 večer nákupem bot v CCC. Obrovský dík patří Míně, která to se mnou všechno trpělivě absolvovala! :-) A ráda bych poděkovala i milým blogerským kolegyním a neblogerským kamarádkám za příjemná posezení a popovídání, kterými jsme nákupy prokládaly.
Nemám fashion blog, takže úlovky jako infantilní pyžamo s opičkou si nechám s dovolením pro sebe a ukážu vám jen nákupy kosmetické. I tak je toho pořádná hromada, takže se pohodlně usaďte a kochejte se :-) Popisky jsem dost ošidila, protože už jen to vybalování a focení mě nějak zmohlo, takže pokud chcete u něčeho znát odstín, tak se zeptejte (když bude dotazů hodně, tak to tam dopíšu ke všemu :-)).

Interbeauty 




Douglas a Marionnaud


Fann a DM


Sephora



Inglot


rtěnka od Rendy a makeup od Lucky, ještě jednou děkuji!


vzorečky a dárečky


31 komentářů:

  1. Můžu se zeptat na ten bílý plastový box? Není to na laky? Já něco takového už dlouho hledám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten plastový box je ke koupi i na ebay :)

      Vymazat
    2. Evelins, tento je na rtěnky, ale měli tam i na laky, jenže pro mě byly směšně malé :-D

      Vymazat
    3. Já to hledala na www.modelaznehtu.cz, ale tam jsem to nenasla :-(

      Vymazat
    4. Není z modeláže, prodávala to tam nějaká polská firma...

      Vymazat
  2. závidím, že jsi stihla všechny dárečky v Sephoře :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, z toho mám taky radost a navíc na tu taštičku od Estée Lauder jsem správně neměla nárok... ale pšššt :-D

      Vymazat
  3. U nás v brněnské Sephoře dávali místo toho pilníku na nehty tužku na oči, těšila jsem se na ten čtyřstranný pilník, tak mě docela zklamali ale aspoň jsem k nákupu dostala spoustu vzorečků. Ve Fann zase neměli dárky k nákupu - ten Olay krém, který máš na fotce, ani se nesnažili dávat místo krému jiný malý dárek. Koupila jsem si stejná balzám na rty - Yes to Carrots jako ty, ale jsem z něj taková nesvá, určitě pak dej vědět jak sedl tobě :)

    Příští rok se chci jet podívat do Prahy na Interbeauty, stojí to za to?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme v neděli k večeru už taky nedostaly v Sephoře pilník, jako náhrada byl lak na nehty. Na ten balzám jsem zvědavá, značka je mi sympatická, ale třeba z jejich kondicionéru nadšená zrovna nejsem, tak dostalo Yes to další dvě šance :-)
      Ne, Interbeauty za moc nestálo, je to ročník od ročníku větší bída... Myslím, že na další už nepůjdu.

      Vymazat
  4. Skvělý článek :)

    OdpovědětVymazat
  5. moc pěkné úlovky! rozhodně se těším na láčky ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Koukám, že si (nejen) Inglot pěkně vybrakovala :) Těším se pak na ukázku. Jo, jinak pro ten stojánek jsem druhý den ještě rychle naklusala a vzala cestou pár laků :) Nějak jste na mě zapůsobily tím vaším mega nákupem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt, v Inglotu jsem nakoupila víc, než jsem plánovala a tři nákupy v Sephoře jsem v seznamu taky neměla :-)
      Jitka říkala, že tě na Interbeauty viděla a já jsem ji přesvědčovala, že to není možné :-D Tak tedy měla pravdu :-)

      Vymazat
    2. no, já to neplánovala, ale odjížděli jsme o něco později, tak jsem to tam ještě rychle stihla :) ten stojánek mi pořád vrtal hlavou a říkala jsem si, kde bych si ho pak opatřila :)

      Vymazat
    3. to chápu :-) mě štve, že mám jen jeden a rtěnky tak na tři :-D tak snad bude ještě někdy příležitost si jeden či dva dokoupit.

      Vymazat
  7. Ja ten Yes to carrots balzam mám, kúpila som si ho cez feelunique.com, keďže na Slovensku sa nepredáva a som z neho nadšená! Koľko stojí v ČR ak sa môžem spýtať? Chystáme sa so sestrou budúci týždeň do Prahy, tak či si ho mám ísť kúpiť :) Som zvedavá na všetky recenzie, som rada, že sa nákupy podarili :)
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Normálně stojí 100Kč a ty barevné 150Kč. Tahle příchuť byla ve slevě na 60Kč, s 20% slevou teda vyšel asi na pade.
      Moc si to v Praze užijte! :-)

      Vymazat
  8. Péti moc pěkný:-)!
    moc jsem tě ráda viděla, a těšim se na příště:-)!
    koukám, že na dárečkovou fotku se vmístil i ten vzorek ode mě, jsem zvědavá, jak se ti to bude pozdávat:-)

    papa zatím:-)!

    OdpovědětVymazat
  9. Cleanser od Yes to jsem vzala taky, ale jsem pořád taková nejistá ohledně použití, píší tam buď vyčistit bavlněným polštářkem nebo teplou vodou a já si pořád nějak nemůžu vybrat. Stejně se to má umýt, tak je to asi jedno, ale voní to docela jemně a hezky a nevysušuje. Jsem ráda, že jsem ho popadla. To je poprvý, co jsem šla do Sephory a vzala jen to, pro co jsem přišla :D
    Interbeauty závidím kvůli OPI Germany. Zatím u nás asi za dobrou cenu nic z kolekce neseženu, tak už se těším na fotky ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě to vypadá, že ho budu muset reklamovat, zatím jsem nepřišla na to, jak funguje ta pumpička :-/

      Vymazat
  10. Můžu se zeptat, co je za odstín ten prostřední lak ORLY? Moc děkuju a závidím:)

    OdpovědětVymazat
  11. Uplně všechno ti závidím!!Skvělé věci!:)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to je skvělý nákup, ten se teda povedl :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak tomu říkám mega nákup, wow! Budu se tady kochat ještě týden těmi výrobky, škoda, že nejsou ty fotky větší :-)

    PARIS-LONDON giveaway

    OdpovědětVymazat
  14. Krásný nákup, já chtěla taky do Prahy na Interbeauty a
    WORLD OF BEAUTY & SPA ale nějak mi to nevyšlo, bydlím bohužel na druhém konci republiky. :( Chci se tě zeptat, netušíš, kde by se daly sehnat levné, třeba i ozkoušené laky OPI?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží na tom, co je podle tebe levné... Nové se nejlevněji seženou za těch cca 180Kč na veletrhu nebo na ebay. Na použité můžeš číhat na Aukru, v bazaru na omlazení, v přebytcích na Makeup Boxu nebo v blogsale lakových blogerek :-)

      Vymazat