čtvrtek 19. července 2012

Rouge Bunny Rouge Fluttering Sighs

Pro dnešek jsem si připravila post s jedním luxusnějším kouskem, asi mou prozatím nejdražší rtěnkou. Ještě nedávno jsem preferovala spíše lesky, takže jsem do rtěnek moc neinvestovala a kromě jedné YSL, MUFE a dvou MAC mám jen samé levné drogerkové kousky. Bylo načase to změnit a jednou ze značek, které mě lákaly, je právě RBR.

Protože nejsem typ na výrazné rtěnky, bylo předem jasné, že si pořídím nějaký nenápadný odstín. Jako nejvhodnější mí přišla řada sheer rtěnek, takové ne úplně krycí rtěnkobalzámky mám ze všeho nejraději. A po dlouhém googlení se mi nejvíc zalíbil odstín Fluttering Sighs.

Copak že je to za barvu? Nude s kapkou oranžové a spoustou droboučkého třpytu. Na denním světle se tváří jako zlatý, ale na umělém se ukáže, že umí být barevný. Jak už jsem napsala, je sheer, takže ani 150 vrstev z ní krycí rtěnku neudělá, zůstane barevným balzámem. Balzámem s naprosto luxusní konzistencí a leskem navíc. Opravdu na fotkách není přetřená leskem, zvládá to takhle sama. To mě hodně překvapilo a vůbec jsem to nečekala, ale nevadí mi to a je mi příjemná.

I jinak se chová jako balzám s trochou barvy, nevysušuje, naopak mám pocit, že rty vyživuje. Tím, že je hodně lesklá, je výdrž srovnatelná s nelepivými lesky na rty, tzn. v pěkném stavu vydrží tak hodinu, pak už se začne vytrácet. Pro někoho je to možná velké negativum, mě to zase až tolik netrápí. Co je ale horší, je skutečnost, že právě díky své neuvěřitelně jemné a krémové konzistenci má tendenci se roztékat. Testovala jsem ji ještě před velkými vedry, měla jsem ji doma a už při pokojové teplotě se mi podařilo ji na boku několikrát otlačit. To mě teda u rtěnky za 21 liber hodně mrzí, protože kvůli tomu vyžaduje speciální zacházení - uchovávání v ledničce a nemůžu si ji vzít s sebou do kabelky.   

Vůně je... na rtěnku poměrně zvláštní. Cítím jablka a možná trochu vanilku. Je mi příjemná, ale na chuť už to tak dobré není, tak aspoň nemám tendenci ji hned slízat. Ještě bych se chtěla zmínit o balení, protože si pamatuji, že Nuf se do své rtěnky jen velmi těžko dostávala, ačkoli měla kousek z jiné řady než já. Já k té své nemám vůbec žádné výhrady, balení je plastové, drží velmi pevně zavřené, ale otevřu ho naprosto bez problémů, aniž bych musela vynaložit nějaké úsilí.

Závěr je asi takový, že pokud chcete jemně třpytivý a přesto nenápadný a velmi příjemný rtěnkobalzámek a nevadí vám vyšší cena, mohu vám tuto rtěnku doporučit. Ale na druhou stanu musím trošku nahrát do karet těm, kteří rádi tvrdí, že spousta dražších výrobků za tu cenu nestojí a i v drogerii se dá najít alternativa za pár korun - ano, dá, rtěnky od Essence nejsou o mnoho horší. I přesto koupě nelituji, protože ten pocit luxusu a rozmazlení mi Essence nedává. A o tom to je, protože řekněme si to na rovinu, rtěnka mezi základní potřeby, nutné k přežití, nepatří, je to nadstandard, který má přinášet potěšení, a já do něj občas ráda zainvestuji. 










5 komentářů:

  1. Strašně se mi líbí ten obal, je opravdu překrásný. Jinak já mám právě naopak ráda když je rtěnka výrazná a kryje :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta barva je krásná! Takové mám nejraději...

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych ten obal u takhle drahé rtěnky teda čekala hezčí, nápaditější, luxusnější.. na první pohled na mě prostě působí jak obyčka :) Ale barva je hezká a hlavně se mi líbí jak je lesklá! Vážně to vypadá jak přetřené leskem, ale to se mi líbííí :)) Akorát teda s tím roztékáním nic moc :/

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasím, obal nic moc, ale jinak je krásná. Než jsem viděla fotky čekala jsem něco míň pigmentovanýho... Ale je to paráda :)

    OdpovědětVymazat
  5. V tomhle oddstínu si dokážu popravdě představit jen málo lidí (zdá se mi oranžová až moc), ale tobě tyhle odstíny sedí, takže palec nahoru.
    Roztékání by mě štvalo (a štve mě to naprosto u všeho, teď mám nějaký Balea balzám, co doslova teče, poletí), za takové peníze je to opravdu jen na "domácí aplikaci", což se mi zdá naprd, ale sedí ti neuvěřitelně.

    OdpovědětVymazat