čtvrtek 12. dubna 2012

Revlon Colorburst 001 Pink Truffle

Jak už jsem psala, Colorburst od Revlonu jsem hodně toužila vyzkoušet, jen se mi moc nelíbily ty ceny na ebay. Ne že by teda 300Kč za rtěnkobalzámek bylo nějak moc, ale zafungovala u mě jakási podvědomě nastavená hranice - Revlon, drogerka - to by přece mělo být levné! Pak jsem při brouzdání ebayem našla prodávající, která posílala k nám a balzámky nabízela v přihazovacích aukcích. Přihazovala jsem na tři, dva byly odstíny, které jsem opravdu moc chtěla a vybrala si je coby favority ze všech, jeden byl tak nějak do počtu, říkala jsem si, že to bude taková ta barva co neurazí ani nenadchne, ale na vyzkoušení konzistence a výdrže postačí. A ten jediný jsem taky vyhrála, takže vám můžu představit odstín Pink Truffle.

Balení je takové klasické ala rtěnka, líbí se mi, že obal má stejnou barvu jako samotný balzám, to ocení zejména ty, které mají potřebu vlastnit více odstínů (vůbec nemluvím o sobě!). Konzistence je velmi, ale opravdu velmi příjemná, skutečně více balzámková než rtěnková. Přirovnala bych ji k Essence a tomu, co oni říkají rtěnky, ale já osobně je považuji právě za krásně voňavé balzámky s trochou barvy. Tak Revlon je podobný, ale postrádá tu příjemnou parfemaci, přesněji řečeno nevoní vůbec. Jako plus má ale lepší pigmentaci a delší výdrž - pokud nejím a jen piju, vydrží mi 4 hodiny v moc pěkném stavu.

Když se vrátím k odstínu, tak se mi barevně nakonec velmi líbí, nicméně jsem trochu překvapená z té pigmentace. Podle fotek, co jsem viděla, mi všechny balzámy přišly spíš sheer, i ty nejtmavší odstíny na rtech vypadaly jako hodně barevný balzám, ne rtěnka. Plné krytí jsem tedy neočekávala, přesto ho Pink Truffle bez problémů dosáhne a vypadá tak spíš jako hodně lesklá rtěnka. Ne že by mi to vadilo, nicméně jsem měla představu, že získám velmi nenápadný odstín, který budu nosit hlavně v létě a místo toho jsem dostala poměrně intenzivní barvu, kterou jsem nosila na sklonku zimy a nyní ji pomalu odkládám, protože mám chuť na světlé a poloprůhledné odstíny.

Negativa - kromě ceny je to ještě velikost balzámu a rychlé ubývání. Na čtvrté fotce je balzám úplně vysunutý - když jsem ho takhle viděla, přišel mi malý. Zjistila jsem, že má velikost 2,55g a většina mých rtěnek má 3,5 - 4g, takže je opravdu o dost menší! Po cca 20ti použitích mám pryč více než třetinu, takže když dám do poměru cenu a množství, dělá ho to pro mě ještě méně výhodnějším nákupem, než když jsem brala v potaz pouze cenu.

Já sice nepřestávám toužit po dalších odstínech, nicméně zatím jsem si žádný nekoupila a nevím, zda to někdy udělám. Ačkoli je to velmi příjemný produkt, po kterém jsem ráda a opakovaně sahala, připadám si trošku ošizená a mám pocit, že jsem toho za své peníze získala málo. Takže závěrem vynechám i ne/doporučení a nechám na vašem uvážení, zda jste ochotné za malý balzám zaplatit poměrně vysokou cenu.





úplně vysunutý


černé čáry si nevšímejte, foťák měl problém zaostřit, tak jsem mu trošku pomohla


srovnání Revlon Pink Truffle a Rimmel Asia



19 komentářů:

  1. Vypada krasne! DOufam ze mi vyjde mensi vylet za more v lete, urcite to prihodim a jeste i maybelline baby lips - je to taky pomerne novinka, nemas ji? Kdyby ano, tak bych byla velice vdecna za recenzi:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím nemám, ale když myslíš, že bych měla napsat recenzi, jdu se podívat na ebay... :-D

      Vymazat
  2. já jsem si jich nakoupila zásobu, protože za 7 dolarů mi přišly fajn a strašně mi vyhovuje ta balzámová konzistence, protože jsou ultra příjemné na rtech :) já bych do nich příště šla znova, teda za tuhle cenu, víc jak 10 dolarů bych za ně asi nedala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za 7 dolarů bych je taky brala, ale já se bohužel musím spoléhat jen na ebay a tam jsou ty ceny o dost vyšší :-(
      Těším se na tvou recenzi a jsem zvědavá, jaké sis vybrala odstíny :-)

      Vymazat
  3. Balzámové konzistence mám ráda, takže možná vyzkouším a tohle je i krásná bavička. :)

    OdpovědětVymazat
  4. vyzera skevlo, skoda ze u nas sa revlon nepredava tak ako v usa :)
    inak som si vsimla ze tento typ balzamu ma uz aj maybelline )nie baby lips) ale po testovani v rossmanovi ma totalne nezaujal :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je hroznej, za sebe ho nedoporučuju, brzy snad postnu recenzi.

      Vymazat
  5. tak toto ano, velmi pekne to vyzera! rimmel asia mam aj ja, ale zda sa mi dost vyrazny, prijala by som presne tuto verziu, belzamkovo sheer, moc pekne!

    OdpovědětVymazat
  6. No, vypadá ale dost dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Na rtech vypadá moc hezky a balzámová konzistence mě samozřejmě dost láká, jen škoda, že tak rychle ubývá.

    OdpovědětVymazat
  8. Tomu říkám skvělý post :) Jinak rtěnka se mi velmi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  9. No teda! To bych si taky připadala fest ošizená. Na té čtvrté fotce bych to tipla tak na polovinu obsahu - a ona to mezitím celá tyčinka. Na co je potom celé to balení tak obrovské? Mi hlava nebere. Sice by mě lákal, ale tohle neakceptuju :D
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  10. Mám přesně ten samý a souhlasím naprosto s tvou recenzí, až na to, že mi za ty peníze stojí :) Akorát teda vyzkouším nějakou Essence, když píšeš, že jsou podobné, jen více sheer :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Goldinko, díky za tvůj komentář, těší mě, že se shodneme :-) Mně by stály za těch 7 dolarů, za které se prodávají v USA, ty napálené ceny na ebay mě štvou :-(
      Dej mi pak vědět, jak ti vyhovuje Essence, ju :-)

      Vymazat
  11. Děkuju!!! Konečně někdo napsal jak to fakt je a já si konečně můžu oddechnout, že ho nepotřebuju. U produktu tohoto typu potřebuju vůni, sheer barvu a menší cenu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, vidíme to stejně :-) I když já bych si za menší cenu klidně vybrala nějakej víc sheer odstín a absenci vůně oželela...

      Vymazat
  12. Ta barvička je moc pěkná, škoda, že nevydrží dýl!:-) Jinak teď je nová Maybelline Popstick, je průhledná a je to taky spíš takový balzámek!:-)

    OdpovědětVymazat