sobota 17. března 2012

OPI Pepes Purple Passion + Kiko 232

Pamatujete na OPI Pepes Purple Passion, který se nelíbil ani mně, ani vám? Posloužil mi aspoň jako podklad pro vyzkoušení nového laku Kiko. Odstín 232 jsem pořídila ve slevě a stál jen 1,5 Euro. Myslela jsem, že to bude efektový lak stylem "trošku shimmeru a sem tam šupinka", ale jak můžete vidět na fotkách, moc jsem se netrefila - je to jen jedna vrstva a přesto dost potlačil odstín podkladového OPI a zahalil ho do velkého množství třpytu. Moc se mi líbí a nemůžu se dočkat až ho vyzkouším i na jiných odstínech.





9 komentářů:

  1. Teď je to ono jsi šikovná a vůbec. ZUZKA

    OdpovědětVymazat
  2. takovýhle třpytkatý "nadlaky" já mám moc ráda, navíc se bude hodit asi k většině laků.. je fakt moc hezký:)

    OdpovědětVymazat
  3. Noc hezkej ten třpitkový lak, ale myslím, že se bude dost blbě sundavat :/

    OdpovědětVymazat
  4. Úplně to vidím na nějakou tu černou, to pak nehty musí házet odlesky jak prskavky o Vánocích! :) <3
    P.S.: Ale nejvíc se mi líbí na té poslední fotce...

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný! Ja by som ho asi skúsila nalakovať na nejaký biely alebo svetlučko ružový, aby to vyzeralo, že je je plne krycí a máš nalakovaný tento KIKO. To by sa mi moc páčilo! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. dost dobreee! ani mne sa sam o sebe ten podkladovy lak nepaci :-/

    OdpovědětVymazat
  7. moc pekné, trblietky ja môžem :)

    http://stylishfox.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat