pátek 13. ledna 2012

Catrice Alluring Night

Tenhle lak jsem si kupovat neměla. A neudělala bych to, došla bych k tomu, že se mi líbit nebude. Jenže stojím v Rossmannu, držím ho v ruce, přemýšlím jestli je teda pěknej a nebo na můj vkus až moc tmavej. Najednou se za mnou zjeví mamka a začne obehranou písničku: nekupuj si další lak, už jich máš doma dost! Nikdy to nespotřebuješ, vyschne ti to, bla bla bla... Šup a lak byl v košíku. Jo, dělat věci natruc by mi šlo. Ale ty následky... No nelíbí se mi, vůbec. Ne že by byl takovej ten skoro černej, ale i tak je na můj vkus příliš tmavej. Hodně tmavá černomodrá s kapičkou zelené, která není skoro nikdy vidět. Lakoval se dobře, kryl ve dvou vrstvách, drží taky celkem slušně, ale já už se nemůžu dočkat zítřka, až ho sundám a vyměním za něco světlého a zářivého!
Jestli se vám zdá, že nemám moc hladký povrch nehtů, je to proto, že místo vždy používaného Seche Vite testuju Essence Top Sealer. Zatím nedělám žádné závěry, ale při prvním pokusu co se výsledného vzhledu týče, je to 1:0 pro Seche (a to mám 2 vrstvy Essence!).





14 komentářů:

  1. Je teda pravda, že mě taky neokouzlil. Ale abych řekla pravdu, to mě nikdy ty Catrice limitované laky, podle mě ty barvy většinou za tu plnou cenu nestojí. Ty ze stálé řady jsou rozhodně daleko hezčí... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jak uz jsem psala, je to zvlastni, ale mne se libi moc. S litosti jsem ho musela odlakovat uz po 2 dnech noseni, protoze jsem mela zkousku (mam specialni statsny zkouskovy lak=), ale dnes se na nej chystam znova...

    OdpovědětVymazat
  3. A nebudu řikat: já ti to říkala:-D

    OdpovědětVymazat
  4. jelikož tmavé laky jsou něco pro mě, tak mě se teda strašně líbí :D asi si pro něj zajdu..

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se teda docela líbí, mám trochu podobný od Rimmelu (Blue Vogue)
    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Lak natruc :D to si ma pobavila :)Ale vieš čo, mne sa celkom páči! Iba by som dodala ku komentáru nado mnou, že Blue Vogue teda vôbec nie je podobný, podľa mňa.

    whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Jakože barva je to i zajímavá. Ale neuměla bych ji nosit :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se teda líbí, nemůžu si pomoct =).
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Ja mám podobne tmavomodrý od Avonu a teda by som ho nekupovala ale farba sa mi páči. Čo sa lakov týka, nemám problém so žiadnou a tmavé môžem :)

    OdpovědětVymazat
  10. Taky jsem na něj v obchodě hleděla. Ale teď mám spíš světlé období a vzhledem k tvým fotkám, koukám, že jsem dobře udělala. Teď bych ho fakt nevynosila. Ale třeba, jestli bude ve výprodeji, se nechám ukecat ;))

    http://2-b-beautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Mně se taky nelíbí. Ale barva je to zajímavá.

    OdpovědětVymazat
  12. no mne sa nahodou paci velmi, este som ho nelakovala, ale mam ho doma.. :) je to zjavne otázka vkusu.. :)

    OdpovědětVymazat