čtvrtek 8. září 2011

Essie Big Spender

Tak tohle je podle mě hodně zajímavá barva, fialovofuchsiová – na fotkách je spíš fuchsiová a ve skutečnosti spíš víc dofialova. Ty fotky jsou hnusný, takový nějaký divně krabatý nebo co, nepřijde vám? Asi za to můžou ty odlesky... Ale jsou z doby kdy jsme ještě s mým novým foťákem nevěděli, jestli se budeme mít rádi nebo ne. A právě po tomhle focení to vypadalo, že nebudeme. Velké plus dávám tomuhle laku za lakování, šlo to úplně samo, žádné díry ani jiné problémy. Krásně se leskne (fotky jsou 2 vrstvy bez nadlaku) a taky dobře schne. Pro mě sice trošku nudnej krémík, ale to není nic, co by nespravil efektový nadlak (zase někdy příště). Děkuji Day za půjčení.




11 komentářů:

  1. Barvička je nádherná,moc se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí moc moc a moc a nic krabatýho nevidím!

    OdpovědětVymazat
  3. No to je barvička! Krásný a sluší, Peťko ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ach, ten je krásný :) a jak ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  5. Radka J.
    Ahoj, zajímala by mě velmi nějaká inspirace jak lakovat nehty na nohou, jaký lak by byl dost odolný proti oděru a samozřejmě i fotky.

    OdpovědětVymazat
  6. Veľmi pekná farba. Takéto mám dosť rada :) Chcela by som tvoje nechty.. Sú dokonalé

    little-big-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Taky nic krabatýho nevidim, ale ta barva mě zas až tak nenadchla, ale špatná není :)

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkná barva a ještě hezčí nehty - moc pěkný tvar :-)

    www.wonderful-life-jitka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná. Mně se líbí, přestože trošku nudnější je. Ale je prostě hezká :)

    OdpovědětVymazat
  10. noo presne ta farba co chytila na fotkach je moja najoblubenejsia (teda asi :D) z lakov...take kraasne ach ach :)

    OdpovědětVymazat
  11. Přesně tento odstín mám a je nádherný :-)) jen ve skutečnosti je fakt o hooodně tmavší..:)

    OdpovědětVymazat